Maar hoe kan Simone daar nou op vallen? Ze is 7 jaar ouder he 31 jaar. Als ze nog even wacht loopt ze tegen de 40 en wordt de kinderwens steeds moeilijker. Met deze man wordt een gezin niks. Ik hoop dat ze een leuke man vindtvals ze tenminste graag ern gezin wil maar volgens mij wil ze dat wel. Zonder man geen kids dus weg bij deze loser.
Zach HBO?? Yeah right, hij kan niet eens spellen... Geloof daar echt geen zak van maar als hij het zelf maar gelooft .
Wow nee dat nog niet haha maar 31 is qua kinderen krijgen nog prima maar wel goed om bewust met de jaren bezig te zijn. T is geen 16 meer zeg maar.
Ik vind Simone maar een rare. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ze is kil, koud, kortaf, ongezellig... Heb echt het idee dat het personage gespeeld is...
Ik vind dat idd ook. En hoe ze over Zach sprak zonder een beeld gezien te hebben.. ik snap wel dat hij dat niet chill vindt. (Maar verder snap ik hem niet hoor want wat hij doet is 1000x keer erger en hij blijft maar met zijn vingertje wijzen)
Als dat zo is dan is ze er wel echt slecht in. Ik denk dat ze gewoon een totaal ander typ is dan degenen die normaal gekozen worden om mee te doen. En dat ze gekozen is om mee te doen vanwege Zach.
Ik vind het sowieso een vreemd koppel, zowel hij als zij. Fuckboy, is dat het nieuwe woord van 2020 ofzo
Nou dit vind ik wel wat ver gaan hoor. We wonen toch in een maatschappij waarin iedereen mag zijn wie hij/zij is. Hetero, homo of bi. Hij valt volgensmij op zowel mannen al vrouwen, who cares. Ik vind het verder ook een mafkees hoor, die weinig rekening houdt met de gevoelens van anderen. En de hele wereld als een soort spelletje lijkt te zien, waarin hij de lakens uitdeelt.
Ik heb ook zeker geen problemen met het homo bi pan wat dan ook verhaal. Maar wel met t zo genoemde macho gedrag wat gewoon 1 grote façade is
Ooo ik heb zeker geen problemen met homo/lesbi/bi/whatever... Maar dit plaatje gaat me wat ver. Fuckboy, macho, meer vrouwen in bed gehad dan zijn iq.. En dan deze foto! Haha
Dat moet toch ook. Ze doet alsof ze heel braaf, serieus en volwassen is, maar als je dat bent heb je geen relatie met zo'n loser .