Temptation Island, love or leave MET spoilers en speculaties

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Op verzoek van velen. Een Temptation topic waarin lekker gespoilerd mag worden zonder gebruik van de spoiler knop en ook lekker veel gespeculeerd mag worden. Roddels over de deelnemers, nieuwtjes van Fawry, Michella Kox, RealityFBI, alles is welkom! En natuurlijk ook om over de afleveringen te praten!

    @Bellybell ik zal vanavond hier proberen alvast wat Juice te delen want ik ben ergens al tegen gekomen wie de potentiële deelnemers zijn! Ik zal zoeken of ik dat terug kan vinden en hun insta pagina's hier kan delen :D

    Wat vinden jullie ervan dat het dit jaar weer een mix is met Nederland en België? Ik zelf vind dat altijd wat minder leuk. Ben ook benieuwd hoe Victor Verhulst het als presentator gaat doen. Ik heb wat stukjes van de voorbereiding op het seizoen gezien en hij was best zenuwachtig en nog wat onzeker. Monica was dat helemaal niet, die had er heel veel zin in!
     
    Linnidee en Toverbal vinden dit leuk.
  2. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Oh leuk! Ik volg ook al de roddelpagina's :roflmao:
    Bij 1 van de pagina's staan de deelnemers in een highlight. Ik durf alleen niet te zeggen welke.. marwajuice, juicechannel of realityfbi.
     
    Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    #4 GossipGirlxoxo, 10 aug 2021
    Laatst bewerkt: 10 aug 2021
  5. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Volgens Monica was dit seizoen écht anders als de voorgaande seizoenen... ik ben benieuwd
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Volgens mij omdat de meeste stellen bij elkaar blijven dit keer.
     
  7. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.518
    4.380
    113
    Heeeeeeeeeeej hallo!

    Count me in! Ik doe mee hier hahaha
    Nou dat dus, die singles en alles die meedoen zijn al allemaal bekend van weet ik het veel wat. Als ik nu de meiden van Love Island kijk op insta, echt allemaal al uit 'een bepaald wereldje' en op zijn minst fotomodel. Vind het echt jammer dat er niet gewone normale jongeren meedoen die gewoon net als jij en ik zijn...

    Maaaaaaaaaaar, dat mag de pret niet drukken, heb er zin in :D
     
    Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hahaha had je al meegerekend hoor, of je het zou wilde of niet :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  9. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik hou van spoilers dus ik doe ook mee :D, zin in!! Hebben we al een startdatum inmiddels?
     
    Bellybell en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik denk overigens dat het gros mee doet voor de volgers en aandacht. Dat geouwehoer over op zoek naar ware liefde is echt bullshit in de meeste gevallen. Ben benieuwd nu weer met Belgen erbij. Met dit programma vind ik het nooit zo erg. Wel bij expeditie robinson bijvoorbeeld omdat het dan direct Belgen tegen de Nederlanders is.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    De eerste promo's staan op insta. Ik denk dat ik de koppels ook niet zo wauw vind (1e indruk).
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  12. Tranquila

    Tranquila Bekend lid

    23 feb 2015
    740
    443
    63
    Vrouw
    Im in!! Zoveel zin in jammer dat niet het hele seizoen er in 1x op staat. Ik vind Julia van het nieuwe seizoen lijken op Eva van het vorige seizoen twijfelde of zij het niet was.
     
    GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  13. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    26 augustus zag ik net! Nog 2 weken!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    In fawry zijn insta stories staat van alle verleiders een foto met stukje tekst. Dit word weer een seizoen met misselijkmakend vaak het woord connectie. Ze zoeken allemaal een diepere connectie. De helft valt niet op uiterlijk maar innerlijk. De andere helft wil een intellectuele clic. Ik heb nu al het idee dat dit weer mega nep is en ze allemaal alleen mee doen voor de fame. Ik mis de oude temptation waarin er nog echt verleiders zaten ipv singles
     
  15. RealityFBI

    17 aug 2021
    5
    11
    3
    Hoiiiiiiiiiiii dames!!!! Superleuk dat we genoemd worden tussen al die grote namen!
    We hopen dat we een beetje kunnen voldoen aan jullie spoilerpatroon, haha.
     
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wat super leuk dat jullie je hier melden! Gaan jullie met ons mee kletsen in dit topic?
    Volgens mij hebben jullie al genoeg juice om hier al te droppen voor het seizoen van start gaat? Zo hoorde ik al in de wandelgangen dat er een koppel weg is gestuurd? Wat weten jullie daar over tot nu toe?
     
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik zag net een groepsfoto van alle single mannen. En eerlijk, als ik daar zou zitten als de vrouwelijke helft van een koppel zou ik diep teleurgesteld zijn in hoe deze mannen zijn gecast. Ik vind werkelijk waar geen enkele single Man aantrekkelijk.
     
  18. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Ik hoor het woordje connectie alweer in de rondte vliegen :rolleyes:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina