De opmerking van de verleider tegen Aylin;’wij hebben het zelfs sterrenbeeld dat komt niet vaak voor’ Het was idd een saaie aflevering
Ja inderdaad, alsof dat heel zeldzaam is… en alsof het zelfde sterrenbeeld hebben perse een goed teken is.
Instagram zo een juice account. Heb een screenshot gemaakt. Maar ze draagt die blinddoek dus op 2 manieren wat denk ik inhoud dat die scène voor de camera meer dan 1x is gedaan. Wat weer aantoont dat het allemaal niet zo spontaan is als het voor ons lijkt. Heb wel eens van een oud deelnemer gehoord dat ze bijvoorbeeld de terugkomst na het kampvuur weleens 10x opnieuw moesten filmen omdat het niet goed overkwam hoe aangedaan de mannen terug kwamen in de villa.
Buiten de bijzondere uitspraak van Efrain in het begin van de aflevering was het echt super saai. Vind die Fatih ook maar een bijzondere gast. Ook gelijk jaloers toen ze tijdens de groepsdate met die andere jongen bezig was. Heb hem ook bij temptation talk bij Rumag gezien(daar heet het wel anders dacht k) maar wat een raar ventje. Haren voor zn gezicht en zulke lange zinnen maken die soms totaal niks met de vraag te maken had en ook van die rare zinnen.
Haha ja die vond ik ook wel goed. Vond het ook zo raar dat hij haar die eerste avond in het turks ging aanspreken,zij bleef in het Nederlands terug antwoorden en hij bleef maar turks praten. Hij snapte het gewoon niet volgens mij.
My GOD!!! Wat een aflevering weer. Vond de reactie van Aylin wel erg overdreven… Hoop dat Donna nog een leuk avontuurtje gaat beleven met haar date. En gun Delphine ook wel een wilde nacht
Die Bert heeft op zich een goed moment gekozen. Zo in de Villa heb je weinig last van liefdesverdriet. Tot ie straks thuis zit in zn eentje
O nee dat snapte ik wel.. Zou ook niet zitten te wachten op een jaloerse man, helemaal niet als hij niet eens een reden heeft om jaloers te zijn.
Nee dat niet. Bedoel dat ze zo over de zeik was dat een meid hem op de kamer ontbijt op bed kwam brengen. Is toch niet zo heel spannend…?
Ben ik de enige die bij die Shallie die wimpers er af wil trekken? Ze moet toch gewoon moeite hebben om haar ogen open te houden? En die enorme lading witte wimperlijm die je ziet zitten als ze met haar ogen knippert