Wij hebben op Aruba een firestick in de tv zitten. En dan kunnen we gewoon alle Nederlandse zenders ontvangen. Misschien werkt zoiets voor jullie ook. Ze zijn in Amerika te bestellen via Amazon.
Ja kan hier ook inderdaad! Maar ik sluit mijn laptop aan op tv en is ook opgelost. Hebben wel rond gekeken die sticks zijn maar 150 dollar voor een jaar idd!
Oh wow dat is duur. Wij hebben hem Voor 40. En dan kunnen we gewoon inloggen op alle apps die we hebben. Ziggo, netflix, videoland enz…
Oh echt. Maar jullie hebben hem in NL gekocht zeker? Ze durven hier de hoofdprijs te vragen. Mense betalen wel. Haha. Ik ga even kijken of ik het kan bestellen in NL. Mijn tante komt bijna.
Nee een kennis had hem meegenomen uit Amerika. Dus als je daar mensen kent zou ik hem via die weg bestellen. Hij neemt ze idd ook mee, zijn erg gewild op de eilanden.
Oh ik ken verder niemand daar die op korte termijn hier heen komt. Misschien kan mijn man zijn neef eentje sturen. Wij hebben wel een postbus in Amerika wat de kosten enigzins dekt. Is misschien goedkoper dan de 150 dollar. Al is het niet eens zo duur als je alles kunt ontvangen. Wij hebben los van de apps geen tv abonnement hier.
Maar gelukkig zit er in België voldoende schoons op hem te wachten. Ik vond zijn reactie richting Kim ook bijzonder. Eerst ontkennen en erna als een geslagen schoothond bijna smeken
https://www.conrad.nl/p/amazon-fire-tv-stick-streaming-stick-met-alexa-spraakbesturing-2021-2375812?WT.mc_id=affiliates:tradetracker:367938:2375812&utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliates&utm_content=SHOPIA%20NL&utm_campaign=367938 Zo te zien zijn ze ook in NL te koop. Misschien kan iemand er een voor jullie meenemen.
God wat een gezeur zeg. Edit: waarom deden ze die lamp aan bij Efrain? Die doen ze toch alleen aan als iemand een conmectie aangaat
Wie zou dat op het allllerlaatst zijn geweest; oooo ben zo fucking geil… Bertje Bertje, denk dat hij op dreamdate gaat met zichzelf. Hij gaat toch nooit meer een relatie krijgen in België of Nederland.. dat kán niet anders. Menmenmen, wat een rare vogel!
Omdat ze de relatie heeft beëindigd voor zichzelf. Lampje is een serieuze dreiging voor de relatie, dus of een connectie of twijfels.
https://www.instagram.com/p/CVXS3HuIeoi/?utm_medium=copy_link Ik weet niet of ik linkjes mag delen, maar deze van Bertje mag niet ontbreken..