Temptation Island, love or leave MET spoilers en speculaties

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.539
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Een jaar en een maand is natuurlijk ook al bijna twee jaar. I mean… Time flies when u havin fun enzo.
     
    Youtan, Mapje en Linnidee vinden dit leuk.
  2. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    529
    300
    63
    Oeoeoe, ben benieuwd dan!
    Bring it on.....
     
  3. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Denk dat 2 jaar ruim genomen is. Denk eerder 1.5 jaar.
    De uitzendingen begonnen ,vorig jaar februari 2020, de opnames zijn een paar maanden eerder geweest en het was goed weer,dus laten we zeggen dat dat in september/oktober 2019 is geweest.
    Dus als ze vlak daarna een relatie hebben gekregen,kan het wel enigszins kloppen.
     
    Linnidee en Huismuisie vinden dit leuk.
  4. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Die Bert is echt een natte dweil…

    En ik denk dat ik er volgende week een drankspelletje van maak. Voor iedere “connectie” die er gezegd wordt een shotje. Wie komt me weg dragen :roflmao:?
     
    Seffie, WinMom90 en Linnidee vinden dit leuk.
  5. Yvuna

    Yvuna Actief lid

    12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Aha! Thank you! Ik vroeg me al af waar ik hem van herkende :thumup:
     
  6. Yvuna

    Yvuna Actief lid

    12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Ik kijk ook, wat een heerlijke televisie blijft dit.
    Sluit me aan bij jullie bevindingen. Zwembad concept in uitvoering (met dat oplichten enzo) nogal apart, maar het idee vind ik wel goed. Die Koen en Deborah zouden het programma niet sprankelender maken.. Lekker naar huis, doei! Waarom zijn deze mensen eigenlijk überhaupt die villa ingelaten? :$

    Donna wordt volgende aflevering al helemaal gek, volgens mij omdat hij (redelijk voor de grap) zei ‘dan kunnen we vieze dingetjes zeggen’. Zij zal nog wel redelijk panisch gaan worden deze serie..

    Over Delphine heb ik niks toe te voegen. Ik vind haar bijzonder..

    Ik heb al iets voorbij zien komen over het haar van de vriend van Julia (weet even niet hoe hij heet), maar ik verbaas me iedere keer als ik hem zie over zijn bril :eek: :|
     
    Loesje1988, Linnidee en Mapje vinden dit leuk.
  7. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Volgens mij is dat zo’n meekleurende bril ofzo..

    Ik kreeg echt de rillingen toen Nico dat over die vieze dingetjes zei :roflmao:
     
  8. RealityFBI

    17 aug 2021
    5
    11
    3
    haha zou je denken hé! alleen doken er foto's op van Aylin waar ze al in 2018 en 2019 een speciale tekst voor Efrain had:O
     
  9. Meral

    Meral Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.101
    604
    113
    Jeetje, die onderlip van Aylin. De rechterkant (voor ons) zit veel te veel filler. Helemaal uit balans die lip. Zonde hoor.
     
  10. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Wat een drama zeg bij het kampvuur. Zo erg was het nou toch ook weer niet.
     
    heidiane, Youtan, Loesje1988 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Nou echt hè. Dan staat ze nog wat te wachten ben ik bang.

    Kijkt iemand ook TI USA? Want daar is dit natuurlijk op gebaseerd. Maar het lukt rtl gewoon niet om dat concept echt door te voeren. Denk dat het deels ligt aan de casting en voor een heel groot deel ook aan het feit dat ze geen Mark Walberg hebben. Monica maakt die rol nog niet echt waar :p. Bij TI USA heb ik altijd wel het gevoel dat die deelnemers iets leren van hun tijd daar en dat het allemaal net iets diepzinniger is of zo.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Net gekeken, wat maken die meiden een drama. Ik snap echt niet dat niemand lijkt te leren van eerdere seizoenen dat als je niet ziet dat er iets gebeurt er ook echt niets gebeurt. Anders laten ze die beelden wel zien. Leuk aspect dat de singles nu ook de kampvuurbeelden zien.
     
    Loesje1988, Seffie en Linnidee vinden dit leuk.
  13. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    730
    1.490
    93
    Ik vind het gestook tijdens de kampvuren altijd zo jammer. Laat een realistisch beeld zien ipv de spaarzame momenten dat de mannen een intiemer dansje maken of een ongelukkige uitspraak doen.
    de deur is dicht maar kan geopend worden en de player weer tevoorschijn komt. Die kan je ook uitleggen als: mijn vriendin is genoeg om de deur dicht te houden, maar als de relatie stopt kan de player tevoorschijn komen.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat is het programma. Ze zoeken de slechtste beelden.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  15. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Logisch, maar het concept van echte liefde klopt ook niet echt op deze manier door alleen 'slechte' beelden te laten zien. Er is feitelijk gezien niks aan de hand. Er gaan zo relaties kapot terwijl ze misschien wel spijt krijgen na het zien van de volledige afleveringen. De vrouwen dan, die maken nu al een hoop drama.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Maar dat weet je toch als je hier aan mee doet? Ik neem aan dat je voorgaande seizoenen kijkt en met elkaar bespreekt dat er daar een grote mindfuck met je word uitgehaald dus als je niet ziet dat je partner vreemd gaat dan doet hij dat ook niet. Kijk zoals Donna die woest is omdat hij haar voor schut zet, die zal wel afspraken daarover hebben gemaakt anders vind ik dat ze echt heel overdreven reageert.
     
    Seffie en Linnidee vinden dit leuk.
  17. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Tuurlijk, maar 'dit seizoen is anders dan alle anderen' gaat in mijn beleving niet op. Sommige singles hadden ook prima in voorgaande seizoenen gepast :p

    Voor mij kan t niet gek genoeg :roflmao:
     
    Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat ben ik helemaal met je eens. Die Shelly ofzo dat is gewoon een fabiola 2.0 alleen dan een donkere en wat stevigere versie.
     
    Robijn89, Linnidee en Toverbal vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ben ik trouwens de enige die zich zwaar stoort aan Nico zijn mond als hij praat. Zijn lippen lijken niet te bewegen ofzo en dat maakt dat hij op mij heel dom en suf overkomt.
     
    Seffie en Linnidee vinden dit leuk.
  20. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Klopt! Hij zat ook in eotb en daar was het ook hinderlijk :|
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina