Temptation Island, love or leave MET spoilers en speculaties

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb wel alle eotb seizoenen gezien maar kan me niet meer zo herinneren wat ik van hem vond. Ook niet in welk seizoen en met wie hij daar zat? Denk dat hij toen weinig schokkende dingen heeft gedaan want anders had ik me wel meer herinnerd dan alleen zijn naam en gezicht.
     
  2. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Hij deed mee in het seizoen van Elodie en Roy. Hij heeft toen seks gehad met Elodie en toen hield zijn minute of fame op. Volgens mij zat Alex ook in dat seizoen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Elodie is echt mijn all time favoriet van eotb. Dat is dan het seizoen geweest voor het all star seizoen waarin Harry en Elodie tamelijk "lang" samen waren?
     
  4. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Ja, klopt. Seizoen 3 als ik me niet vergis. Rond 2018
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Jaaaa en hij slist, ik trek dat heel slecht
     
    mum2be2, Seffie en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Die meiden zijn allemaal zoooo onzeker dat ze nu al helemaal uit hun pan gaan met dit soort onschuldige beelden. Dat beloofd wat voor de rest van de afleveringen. Vooral Delphine, Bert deed echt totaal niks verkeerd imo.
     
    Huismuisie en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nee hij deed niets verkeerds als in verkeerde intenties. Maar waar het fout ging is dat hij met haar afspreekt met dansen niet te close te dansen en zeker niet te schuren. En wat doet meneer op de eerste avond? Net als die nieuwe jongen. Afspraak max. 2 drankjes niet meer en wat doet hij, meer drinken. Dus dat ze pissig zijn over afspraken die niet na worden geleefd snap ik. Maar geen reden tot zoveel paniek, en hoogstwaarschijnlijk payback en hele slechte woorden wat de mannen uiteraard weer zien op hun kampvuur. Op dit moment hadden de vrouwen veel meer hun verstand moeten gebruiken met hun uitspraken.
    En wat Delphine betreft. Die vertelde dat ze stiekem een camera in huis had opgehangen om bert te controleren. Ik kon me al niet voorstellen dat 1 van de singles haar oprecht leuk zou vinden maar na dit verhaal (en alle eerdere verhalen over hoe jaloers ze is en ze zijn locatie trackt via zijn telefoon) denk ik dat ze allemaal wel 3x nadenken voor ze deze psyco versieren. En ik dacht vooral, meid kijk naar Bert het is niet dat er vrouwen in de rij staan om hem van je te stelen!
     
    Huismuisie en Linnidee vinden dit leuk.
  8. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Nou he!
    Dat is toch een gigantische afknapper als je dat hoort,als iemand tot zulke dingen in staat is. Sommige dingen kan je echt beter voor jezelf houden,hoe boos je ook bent.

    Vind de dames sowieso echt onzettend aanstellen met hun reacties.

    Ik krijg trouwens ook echt dikke errors als ik Julia en Aylin hoor praten. Zo monotoon en saai en zonder energie.
    Hoop dat het komt omdat ze voor de camera moeten praten,want als dat in real life ook is,zou ik knettergek worden
     
    mum2be2, Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Eva had dat vorig seizoen ook al. Ik vraag me af of die meiden botox en fillers in hun stembanden laten zetten ofzo :roflmao: al die filler poppetjes hebben dat, of het is een hype om zo te praten ofzo?! :rolleyes: misschien doen ze wel 1 of andere influencer die hun grote voorbeeld is na. Ik denk namelijk dat niemand zo een saaie stem van zichzelf heeft. Dat dat een ingestudeerd iets is dat monotone.
     
    mum2be2 en Huismuisie vinden dit leuk.
  10. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Ze is natuurlijk ook heel onzeker, dus dat verklaart wel waarom het haar meteen zo raakt.
     
  11. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Maar het gaat natuurlijk eigenlijk al mis bij het maken van die afspraken. Want als je een beetje wat oudere afleveren van TI hebt gekeken dan snap je al dat die afspraken never ever zullen worden nageleefd. Dus waarom doen ze het zichzelf aan vraag ik me dan af? En als je relatie toch afhangt van 2 of 4 drankjes en een beetje schuren…. Tjah stop er dan meteen mee denk ik :cool:. Maar hè. Ze zorgen wel voor vermaak :D.
     
  12. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Het ging deze temptation toch om elkaar 2 weken los te laten en te kijken of er iemand anders wellicht beter bij je past? Waarom worden er dan überhaupt afspraken gemaakt? :roflmao::|
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  13. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    730
    1.492
    93
    Ze adverteren tegenwoordig met dat het gaat om te kijken of ze met de ware zijn of andere ware liefde kunnen vinden. Dat is een ander concept dan de ultieme relatietest; waarin dat testen of een relatie bestand is tegen gestook wel beter zou passen. Sowieso zijn al die relaties erg gefocust op zichzelf ipv op beiden, als ik maar gelukkig ben en hoe jij je voelt maakt me weinig uit, al doe ik alsof ik dat wel belangrijk vindt en ik verschuil me achter jouw fouten om zo mijn eigen straatje schoon te vegen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Haha, net gekeken, wat een drama maken die meiden van niets zeg! Zolang er geen tongen kruisen of bewegende bedden te zien zijn weten ze toch ondertussen dat er niets aan de hand is?!
    En die Monica is ook een giller met dat moeilijk kijken en dat dramatische gezicht :D Vreselijk slecht allemaal, Maarja, vorig jaar was zo saai dat ik afgehaakt ben, dus ze moeten goed stoken voor de kijkcijfers! Meer stoken dus! Haha.
     
    Robijn89, Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Precies Monica die gooide lekker olie op het vuur. Hoe vind je het dat hij schuurt op de eerste avond terwijl de afspraak is dat niet te doen. Hoe vind je het dat hij zoveel drinkt en dat de player terug is?
     
    Robijn89, Youtan, Seffie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Mooi hè, en al die beelden van een huilende Bert zijn ook nergens te bekennen..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    730
    1.492
    93
    Ik ben eerder geneigd om af te haken door het gestook. Die meiden zijn al vreselijk onzeker en bang om belazerd te worden en dan worden ze uiteindelijk ook nog eens belazerd, niet door hun vriend, maar door de makers. Maak mensen sterker ipv ze te breken. Sterk genoeg om een relatie te verbreken als hun partner waardeloos is, maar geef wel een realistisch beeld, net zoals het bij de TI USA gaat
     
    Annie82 en Lm2 vinden dit leuk.
  18. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Nee joh! Ik mag hopen dat ze het programma eerder gezien hebben?! Tuurlijk worden ze belazerd, althans daar hoop ik wel op ;) Onzeker en bang zijn redenen om hier niet aan mee te doen lijkt mij.
    Mijn man en ik hebben het hier ook weleens over (voor de grap), hij is hier in huis de brave. Ik zou na 2 flessen wijn en wat geslijm volledig de fout in gaan. Daarom doe ik ook niet mee (haha, en dan heb ik het niet eens over mijn bikinilijf, het ontbreken van de opgespoten lipjes en het ontbreken van de naïviteit).
     
    GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik vind dat persoonlijk bij TI USA nou niet veel beter hoor.
     
  20. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    730
    1.492
    93
    Laatste seizoen vond ik ook wisselend, maar het seizoen ervoor vond ik wel een stuk minder misleidend
     

Deel Deze Pagina