Temptation Island, love or leave MET spoilers en speculaties

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Haha ik kijk nu aflevering 2. Mooi. Met Bert. Aan het schuren. Montage van de muziek eronder.. :roflmao::roflmao::roflmao: 'Ik hou me aan de regels, maar vanavond eevveeenn niehieettt..' Geweldig.
     
    GossipGirlxoxo en Huismuisie vinden dit leuk.
  2. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Misschien om te laten zien dat je ook kan slagen ipv falen?

    Al vind ik het al falen als je je opgeeft om mee te doen
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  3. KJB

    KJB Actief lid

    2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Lekkere aflevering hoor weer :D
    Ben benieuwd naar volgende week waarom Bert zo extreem breekt. Iemand speculaties?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    .
     
  5. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Zij maakt het uit denk ik. Of ze is zwanger, zoiets..
     
  6. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Overigens vind ik Donna echt gestoord ook. Efrain zoekt excuses om vreemd te gaan en Delphine spoort al helemaal niet. Waar halen ze deze mensen toch vandaan altijd..
     
    Huismuisie, Youtan en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Donna slaat echt helemaal door. Dat je niet blij bent met bepaalde beelden, oké. Maar zo erg was het toch ook weer niet?

    Met Bert heb ik het echt te doen. Delphine is echt gestoord.. ik hoop dat hij dat ook eens een keertje in gaat zien.

    Ik denk dat hij alleen al breekt bij de boodschap van Victor dat Delphine een mededeling/bericht heeft.
     
    Huismuisie, Mapje, hibiscusje en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. KJB

    KJB Actief lid

    2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Eens! Zou Donna niet gewoon een excuus zoeken naar het beëindigen van haar relatie of is ze echt zo onzeker dat ze zich hiermee alvast indekt? Nico ging er in ieder geval meteen vol voor zo te zien!

    Hahaha zou wel heel erg zijn dat hij alleen daardoor breekt. Zou wel geniaal zijn als ze zwanger zou zijn.. Ben benieuwd hoe Delphine zou zijn als moeder :D
     
    GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  9. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Pfff inderdaad.. ik denk als zij hoogzwanger en lekker hormonaal is ze helemaal in een draak veranderd :roflmao:.. Ben wel heel benieuwd naar volgende week nu!

    Ik zou als man trouwens enorm afknappen op een type als Donna. Prachtig meisje hoor maar dat onzekere is zooo onaantrekkelijk.
     
    KJB vindt dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik had echt een afknapper op die Effrain na de kampvuurbeelden. Wat een sukkel zo bozig gaan doen omdat ze drinkt (meer dan de 2 afgesproken drankjes) en dat hij niet verwacht had dat ze het zo naar haar zin zou hebben. Echt sukkel jij was na 1 uur in die villa al meerdere vrouwen met je ogen aan het uitkleden. Hoop nu vooral dat zij vreemd gaat.

    Delphine. Die is psycho. Zonder schaamte vertellen over die camera's. Bert slimme man met zijn opmerking ik ga niets zeggen waar ik later spijt van kan krijgen. Dat had Donna ook moeten bedenken!

    Donna, tja ik vind het nogal overdreven allemaal. Inderdaad of ze een excuus zoekt om de relatie te beëindigen. Ze lijkt ook meer bezig met het beeld dat ze voor schut staat door Nico zijn gedrag dan verdriet om haar liefde die haar in de maling neemt (tenminste dat denk ze).
     
    Mapje en Linnidee vinden dit leuk.
  11. KJB

    KJB Actief lid

    2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Vinden jullie trouwens ook niet dat Wouter wel heel erg de verleiding uit de weg gaat door ineens geen connectie meer aan te gaan met die blonde chick? (Ben even haar naam kwijt haha)
     
    Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat gevoel had ik er niet bij. Meer dat hij verder kijkt dan alleen de eerste met wie hij een klik heeft.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  13. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik had meer het idee dat hij haar uiterlijk leuker vond dan haar innerlijk. En dat hij die klik bij Shallie of net hoe je het schrijft wel voelde.
     
    Huismuisie, Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. KJB

    KJB Actief lid

    2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Goed punt dames.. Ik ga weer meteen van het slechte uit haha.
     
    Robijn89 en Linnidee vinden dit leuk.
  15. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Dat is logisch bij die gast :roflmao:
     
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Ik was gewoon vergeten dat het gisteren donderdag was :eek:
     
    Huismuisie, GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  17. KJB

    KJB Actief lid

    2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Hahaha toch niet helemaal gek dus! Ik vind die Shelly trouwens echt super hilarisch en heel knap. Echt een leuke toevoeging!
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  18. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.959
    1.313
    113
    Damn ik ben nu wel benieuwd naar vlg week....ik heb nog geen geruchten gehoord dat er nog een koppel vertrekt dus kan me niet voorstellen dat ze zwanger is.
     
    GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  19. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Zal wel niet inderdaad maar ik kreeg een soort flashback naar dat ene stel een paar jaar geleden, waarvan zij ook ineens zei mag ik nog even wat zeggen, en zwanger bleek te zijn.
     
  20. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Sorry ik ben het ook gaan kijken:o:

    maar Donna, ze is altijd zo bozig en onzeker. Ze zou een prachtig stralende vrouw kunnen zijn eigenlijk. Ik hoop voor haar dat ze dat kan vinden.. vind echt gewoon jammer dat ze dat niet ziet.

    en de montage is wel echt ernstig hoor, bewust dr koppels zo schaden met bepaalde beelden. Vind wel beetje te ver gaan tot nu toe.
     
    GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina