Wordt leuk als hij het werkelijk doet en vraagt wat hij dan in moet spreken. Ben ook wel benieuwd of ze echt alles inspreken voor een beetje cash
Ik ben gisteren met m’n vriend begonnen aan de USA versie van love or leave. Seizoen 1 hebben we op tv gekeken, maar seizoen 2 nog niet. En oh my god what a show Echt de moeite waard!
Mijn man wat stukjes van Sonny laten zien en die wil nu wel bingen om vanaf donderdag met me mee te kijken
Ben serieus gaan kijken op de bol facebook of ze dit echt gepost hebben, maar ja hoor... 10 punten voor bol! Echt te gek Ik denk dat hij in een rupsencoconnetje ligt te wachten tot hij een andere rups ontmoet die hij kan ontpoppen tot vlinder...
Hahaha, wat dacht je? Dat het een meme was? Ik moest er ook hard om lachen. Ben weer benieuwd morgen. Al kan ik waarschijnlijk pas vrijdag kijken
Jaah, echt top actie van bol! Jaa, ik kan morgen overdag ook niet kijken, ik denk ook dat het pas vrijdag gaat worden helaas ;(
Ik ben speciaal opgebleven gisteren om te kijken om 00.01 Was weer een leuke aflevering. Sonny moest beloven niet te veel te praten anders wilde de verleidster niet mee op date
Ik vergeet steeds dat er een nieuw koppel is. Ze zijn maar mijn idee ook heel weinig in beeld? En als ze dan een keer in beeld staan, denk ik: huh? Oja Steeds als Liyah in beeld komt is het enige wat ik zie haar decolleté. Haar borsten hangen er bijna uit, echt in alles wat ze aan heeft.
Worden jullie ook een beetje gestoord van alle connecties en vibes? Hoevaak die woorden wel niet gezegd worden...
Ja dat is wel opvallend gestuurd deze teksten hoor. En het is irritant. Kan het woord connectie niet meer horen.
Sonny vindt het allemaal niet respectvol. Waar heeft hij dat woord gehoord? Hij weet niet eens wat dat is of hoe je dat doet, respectvol zijn. En die single die hem regels gaat geven voor de date