Temptation Island: Love or Leave

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Ja, hij had van die vreemde antwoorden.
    Mijn vriend zei ook, die Sonny gaat als eerste "vreemd"

    Ik vond Jadi ook erg amicaal met de mannen enzo. Weet niet, beetje apart gevoel erbij haha.
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Heb vanmiddag die deelnemers hun insta accounts een beetje uitgeplozen en ik heb het idee dat alleen het stel uit elkaar is waarvan nu het hartje al brand. Ik heb heel erg het idee dat Sonny en Jaydi nog bij elkaar zijn.
     
  3. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij dat programma had hij het er ook heel de tijd over dat ze "volwassen moest worden" en dat ze nog "zo'n meisje was".
    Lijkt in die 2 jaar (volgens mij alweer) dus niet veel veranderd. Toen vond ik het al een kwal en dat is hier niet anders :|
     
  4. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Aflevering 3 alweer gekeken. Sonny wordt steeds verschrikkelijker :eek:. Dat er nog meiden zijn die hem leuk vinden is echt bizar, hij vindt zichzelf ook echt helemaal geweldig, wat een kneus zeg!
     
    GossipGirlxoxo, 2littlemonkeys en RLSD vinden dit leuk.
  5. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Maar ook echt he, wat een arrogante blaaskaak en wat heeft ie het hoog in zijn bol.

    Snap ook niet dat hij steeds blijft benoemen dat Jaydi volwassener moet worden en dat hij haar daarbij geholpen heeft etc. Ik vind haar namelijk een heel stuk volwassener overkomen dan hij :rolleyes:
     
    GossipGirlxoxo en mum2be2 vinden dit leuk.
  6. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ja echt he! Alsof ie haar dat echt heeft aangepraat. Hij doet echt alsof hij Gods gift to women is maar eigenlijk is het maar een lullig klein mannetje o_O
     
    GossipGirlxoxo en PotjeGoud vinden dit leuk.
  7. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    En Gregory heb ik ook geen goed woord voor over :|
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  8. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Hahaha ja, hilarisch gewoon :roflmao: ik kan me ook echt niet voorstellen dat iemand gevoelig is voor dat soort dom gelul..

    Sla mijn deurtje in ieder geval maar over :p

    Ook jammer inderdaad hoe hij zich gedraagt.. Het is net of deze twee figuren erop uit zijn om hun vriendin gewoon even te komen inwisselen.

    Ben benieuwd naar het kampvuur volgende keer :D
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  9. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Haha jaaaa, kan echt niet wachten tot volgende week!
     
    RLSD vindt dit leuk.
  10. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hahaha die Sonny! Aan zelfvertrouwen geen gebrek. (Tikkeltje) narcistische sukkel :|:roflmao:
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  11. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Heb ook gekeken maar vind het erg ‘scripted’ overkomen, zeker Sonny en vriendin. En ook die singles die zogenaamd voor de liefde daar komen haha
     
    GossipGirlxoxo en Zulema vinden dit leuk.
  12. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Haha ja, alsof je als je echt op zoek bent naar een partner, dit gaat zoeken tussen 4 mannen of vrouwen die eigenlijk al bezet zijn o_O
     
    GossipGirlxoxo en pippa26 vinden dit leuk.
  13. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou precies!
    Alle kandidaten zeggen hetzelfde over dat onderwerp. Het is enorm duidelijk dat ze dit helemaal voorgestructureerd hebben.

    Ik heb vandaag aflevering 3 op Videoland vroegtijdig uitgezet. Wat een achterlijke serie is dit :|:roflmao:
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  14. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    529
    300
    63
    Heerlijke guilty pleasure....!

    Ik hoop zooooo dat het hart van Sonny volgende week gaat branden! ...

    'Ik wil iemand die ik kan vormen' ... Haha, hij denkt écht dat hij god is..

    Maar... ik besef uiteraard ook dat ze dit ook op een bepaalde manier in beeld brengen zodat mensen het erover gaan hebben...
     
    GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  15. Ballyss

    Ballyss Bekend lid

    18 aug 2018
    508
    598
    93
    Vrouw
    Ik heb heel erg het idee dat ze van rtl moeten zeggen dat ze op zoek zijn naar liefde. Vorig jaar is natuurlijk een datingshow gecanceld vanwege te veel drank en ongewenst gedrag naar vrouwen. Daar wilde rtl afstand van nemen.
     
    Robijn89, Linnidee en Zulema vinden dit leuk.
  16. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Pff laat me niet beginnen. Wat word er vreselijk overdreven duidelijk gemaakt dat iedereen opzoek naar liefde is..

    Maar goed, ik erger me enorm aan Sonny, wat een kwal, hij wilt ook echt dat iedereen weet dat hij financieel goed zit.
    Gulcin vind ik een prachtige dame maar ze mag wel uit haar schulp kruipen, je hebt hier zelf voor gekozen. :rolleyes:
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  17. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Iemand gekeken al? Persoonlijke groei is wel het thema van deze aflevering.. Sonny gaat spijt krijgen en Sorelis en Gulcin gaan denk ik naar huis volgende week. Ik moest een beetje huilen van hun (hormonen Haha)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Je kan toch niet zomaar uit het programma stappen?
    Maar denk wel dat zij de enige zijn die het gaan overleven.
     
  19. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ja geen idee, maar vanwege dat voorstukje dat Sorelis Kai apart neemt enzo. En ik denk dat het voor het programma weinig toegevoegde waarde heeft om die 2 er in te laten, weinig drama enzo ;)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    Sonny zei op een gegeven moment, vorige afl, ik kan iedere vrouw gelukkig maken. Ik kan ze onderhouden, alles geven en we vliegen de hele wereld over!

    Dan kan je mij dus al niet gelukkig maken want dat wil ik helemaal niet. Bah :rolleyes: alsof iedereen een of andere wereldreiziger is die dat wil.
     

Deel Deze Pagina