Temptation Island: Love or Leave

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Oh oh oh die Sonny, ik hoop zo dat hij van Jaydi een deksel op zijn neus gaat krijgen met dat macho gedrag. Bah. Ik vind Jaydi en Ricky zo leuk samen, ik hoop gewoon dat daar wat uit voort gaat komen :p

    Ben ook benieuwd hoe Karina het nu verder gaat aanpakken na de beelden die ze gezien heeft van Gregory, zij was ook not amused.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Hebben jullie de Amerikaanse TI ook gekeken? Want daar zou dit op moeten lijken. Nou dat lukt echt in de verste verte niet. Het is gewoon het ouderwetse feesten zoals we gewend zijn alleen hebben ze er een ander sausje overheen gegoten en dragen ze iedereen op om het te hebben over liefde, zelfinzicht en bladibla meer. Jammer want ik vind die Amerikaanse versie veel leuker en had gehoopt dat nu hier ook te zien. Fail.
     
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Oke nog wat meer theorieën na het uitpluizen van Insta
    gulcen en sorelis, zeker dat ze nog samen zijn. Gulcen was jarig en bedankte haar moeder zus en schoonzus voor de kado's. Deze schoonzus is zus van Sorelis.
    Jaidy en Sonny, ik vermoed (helaas) toch nog samen. jaidy vertelde over haar tattoo's en wat voor tattoo's ze nog wil. 1 die ze nog wil is Sunshine. Dat was de naam van hun team in het programma van de wereldreis in de kleine huisjes.

    Zoals je ziet, ik vind vooral het onderzoeken en speculeren leuk in dit programma. Wie heeft er nog meer theorieën? Als ik Michella Kox moet geloven, DE temptation detective gaan zowel Sorelis&gulcen EN Sonny&Jaidy het programma voortijdig verlaten. Ik denk Sorelis en Gulcen al de volgende aflevering ik denk namelijk dat Sorelis dat na het kampvuur aan KAj gaat vragen als hij hem apart neemt (voorstukje volgende aflevering).
     
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Eens mee eens maar aan de andere kant is het volgens mij de insteek van dit seizoen dat ze als soort van vrijgezel de temptation aan gaan en daarna besluiten of hun eigen geliefde het echt voor ze is of niet. Of heb ik dat verkeerd begrepen? Dus is dit seizoen de bedoeling om te ontdekken of het gras echt groener is aan de overkant.
     
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Oud kandidaten die eruit zijn gezet beweren inderdaad dat veel gescript is. Wat volgens mij tegenwoordig met alle realityseries het geval is.
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Waar is dat te zien?

    En vooral het woord connectie valt opvallend veel!!!
     
  7. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.720
    113
    Vrouw
    Is dat een nieuwe trend ofzo, het programma voortijdig verlaten.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Ik heb nog niet alles gelezen ivm evt spoilers. Zit nu in afl 2. Dus sorry als ik nu dingen herhaal die al gezegd zijn.

    Dit is dus gebasseerd op de USA versie, maar vind dat behalve het intro filmpje ze niet eens in de buurt komen.
    Nog steeds precies dezelfde types. Heb ook het idee dat die teksten in het begin heel erg 'voorgezegd' waren. Zo van ja we komen er nu achter of we ment to be zijn en ik hoop dat hij/zij de connectie maakt met een ander.
    Uhhu.. sure.

    Een 'diepgaand' gesprek over tussen die Anne en uh.. ben zn naam even kwijt wat vooral een vaag verhaal is over een cirkel, energieen en viben. Heb het gevoel dat ze hem vooral naar de mond praat. En dat is dan een reden om de lamp bij zn vriendin aan te doen?

    Nou ja goed, ik heb nog 2 afleveringen geloof ik voor ik weer bij ben. Maar dit was even mijn idee erover :roflmao:
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    De USA versie staat ook op videoland :) echt veel toffer.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Lijkt er op, als deze 2 koppers vertrekken zijn ze nummer 3 en 4. 2 koppels eerder weggestuurd. Sorelis en Gulcen is vrijwillig en over Sonny is het nog een vraagteken of het vrijwillig is of niet en of Jaidy mee vertrekt.
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd wat je moet uitspoken om onvrijwillig te vertrekken
     
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ga ik vavond aan beginnen als overbrugging tot de nieuwe Nederlandse aflevering.
     
  13. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ze heeft er al wel eentje met Miss Sunshine, die had ze laten zetten tijdens het programma van een Wereldreis op Wielen dacht ik. :D
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Oke wat stom dat ze dan nog sunshine los op haar wishlist heeft.
     
  15. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ja de Amerikaanse versie heb ik ook gezien en ben het met je eens, daar lijkt dit helaas niet echt op.. Jammer!
     
  16. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Haha top deze info!

    Ik ben helemaal bijgekeken nu en daarom ook reactie in dit topic.
    Die Sonny. Gadverdamme. Ik krijg écht moordneigingen van die vent.
    Ik heb verder nog geen theorieën, ben er niet zo goed in haha. Hoop dat gulcen en sorelis wel eerder weg gaan voor ze, ze missen elkaar echt en zijn er al vrij snel
    Achter niet zonder elkaar te leven. Wil wel het huwelijksaanzoek zien dan. :D
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind het wel grappig dat iedereen het heeft over persoonlijke groei en volwassen worden :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja daar past een programma als temptation ook zo goed bij :roflmao:
     
  19. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Ja toch?? ;)

    Er groeit vast genoeg... in broeken enzo :roflmao:
     
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Genoten van de nieuwe aflevering!
     
    RLSD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina