Temptation Island: Love or Leave

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Ja echt he... En dat hij dan weer op zo'n bloempje als Evie valt... Sorry maar zo'n onzeker meiske bij zo'n kwallebak. Echt...! Ben benieuwd of er donderdag iemand uitgaat..!?
     
    Huismuisie en Malbec vinden dit leuk.
  2. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ugh ja verschrikkelijk echt. Ik zou het zo erg vinden als mijn dochter later met zo’n gast thuis zou komen he!
     
    2littlemonkeys, GossipGirlxoxo en Malbec vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Het zal je gebeuren! Wat een nachtmerrie!
     
    Anna009 en Linnidee vinden dit leuk.
  4. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Janken met de pet op! :cry:

    Ben heel benieuwd vandaag weer!
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  5. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    "Ik ben bang dat als ik een gelijkwaardige relatie zou krijgen, dat ik niet meer mijn eigen koers vaar" - Sonny.

    Dat zegt alles, mensen! Hij wil geen gelijkwaardige relatie. Eerst zegt hij zelf nog dat de man meer zou moeten geven maar vervolgens laat hij zijn echte aard zien. Tja, je zal maar een vrouw met een eigen mening hebben. Gatver, moet je daar óók nog rekening mee houden.
     
    2littlemonkeys, RLSD, YellowEyes en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Maar jeetje! Stel je voor hé. Ze redden het. Ze zitten lekker naast elkaar op de bank de uitzendingen te kijken, en je hoort je vent zulke uitspraken doen. Dus over jou. Dan zou hier het huis toch écht te klein zijn hoor.
     
  7. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ze heeft al gezegd dat hij dat soort onzin ook roept als zij erbij is. Ik snap dus sowieso niet wat ze nog bij hem doet. Ik zou het nóóit accepteren. Maar goed ik zou er al doorheen prikken vóórdat het tot een eerste date zou komen.
     
    Linnidee en Malbec vinden dit leuk.
  8. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Nou dit. Mijn bek lag bijna op de grond. Dacht even dat ik hem verkeerd had verstaan.
    Ook met zijn "ze was een rups en ik heb haar een vlinder helpen worden, als ze nu moet vliegen moet ze vliegen"
    Elke keer dat hij begint te praten denk ik; :|

    Maar heb het idee dat die verleidsters ook wel in beginnen te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben
     
    2littlemonkeys, RLSD, YellowEyes en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Haha ja dat van die vlinder :roflmao:

    Evie maakte inderdaad een opmerking. Ik weet niet meer wat ze zei, maar volgens mij prikt ze er inmiddels ook doorheen.
     
    GossipGirlxoxo en Lill vinden dit leuk.
  10. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ja volgens mij zei ze iets van dat Jaydi enorm onder de plak zat bij Sonny of iets dergelijks. Echt een vreselijke gast. Elke keer dat je denkt dat het niet erger kan begint ie weer te praten..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mooie aflevering. Emo momentje van Sorelis en Gulcen. Sonny die lekker af ging in die mini met zijn pur poos in het leven en de verleidsters die hem doorkrijgen :roflmao: en Rikki en Jaidy die elkaar steeds leuker gaan vinden. Ben benieuwd of het nieuwe stel de groepsdynamiek veranderd.
     
    Linnidee, Wollig en YellowEyes vinden dit leuk.
  12. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Het erge bij ons: ik hield het -als zwangere vrouw- helemaal droog en m’n man was aan het huilen bij het huwelijksaanzoek. :roflmao::roflmao:
     
    PotjeGoud, Lill, Robijn89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    :roflmao:
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  14. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Haha ja mooi ook dat die verleidster (of heten ze nu anders?) hem hardop lachend ging verbeteren haha. Nu al zin in volgende week!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Meral

    Meral Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.102
    604
    113
    Haha ja en dan zeggen tegen die verleidster noem wat je het wil nioemen :roflmao:
    Hij heeft een vlotte babbel, maar niet vlot genoeg
     
    Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja en dat hij ipv zijn fout toe te geven zei "ja wat jij wil" geeft nog meer aan wat voor lul het is.

    Er gaan steeds meer roddels dat Sonny en Jaydi eerder vertrekken. Ik hoop zo niet dat hij doordat hij bij de kampvuren ziet dat ze los van hem komt hij weg wil om haar weer afhankelijk van hem te maken.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  17. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Ik vond het persoonlijk maar gek dat Sorelis en Gulcen er al na een paar dagen uit gingen. Als je meedoet, moet je het ook afmaken vind ik. Ten huwelijk vragen kan ook later nog.. Ik vond het echt een beetje vreemd :| maar ik ben dan ook totaal niet romantisch :roflmao:
     
  18. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ik had dit ook ..
    Er had nog genoeg KUNNEN gebeuren na wat meer tijd uit elkaar. Wie weet bekoelde de gevoelens een beetje. Vonden ze meer dr draai in het huis enz. Ik vind dit ook apart. Na paar dagen weggaan.
     
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik denk dat het ook een beetje door de productie gestuurd is. Hier konden ze geen uren beeld mee vullen dat willen kijkers niet zien.
     
  20. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat kan ook.
    2 die continu janken omdat ze elkaar zo missen is geen smakelijke tv.
    Doet mij denken aan dat Belgische koppel 2 of 3 seizoenen terug, donkere jongen en dat blonde meisje, zij wilde ook niks, deed alleen maar kortaf.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina