Hij vind het respecloos van Jaydi en bladiebla, maar ik vind juist dat ze het heel netjes heeft afgehandeld.. Ze had ook bovenop Ricky kunnen springen zonder Sonny eerst iets laten weten.
Mooie tv dit toch, aha. Wat een gozer.. Denk dat hij eerder aan zichzelf moet werken. En vet oneerlijk om te zeggen dat hij 3 jaar heeft weggegooid voor haar.
Huh echt ik dacht dat morgan en evan uit elkaar waren omdat evan haar bedrogen had, al een hele tijd geleden of heb ik het nu mis??
https://www.glamour.nl/nieuws/films-series-tv/a30495113/morgan-evan-temptation-island-usa-uit-elkaar/ Ik weet niet of ie het zo doet??? Maar dan ga ik ze ff volgen hahaha
Ooh ja. Jefferson idd... Wat jammer dat ze niet meer samen zijn geloof dat ze het best lang hadden volgehouden
Als iemand tegen mij zou zeggen "ik wil je echt zo graag op je bek pakken" dan was ik al afgehaakt. Hallo, je bent geen 14 meer
Eerlijk is eerlijk, ik vond dat bericht van Jaydi ook wel heel kort door de bocht. Had ik zelf iets uitgebreider gedaan denk ik, iets meer uitleg. Maar oke. Ieder zn ding. Maar Sonny echt hoor. Niet 3 jaar liefde. Of 3 jaar een relatie. Nee hoe kun je 3 jaar hulp weggooien. Wtf Hij ziet zichzelf echt als een soort savior
Was het ook zeker. Maar er zijn er genoeg geweest die helemaal niks doen en gewoon er voor gaan met een ander.
Ben ik de enigste die ook een beetje medelijden heeft met Sonny? Die jongen klapt toch hard van zijn voetstuk af. Wel terecht want hij is niet helemaal oké. Maar toch denk ik ook wel; ach jochie dit moet wel even zeer doen. Hij lijkt wel oprecht veel om haar te geven. Hopelijk leert hij er van. Voor hem vast ook fijner om met iemand een gelijkwaardige relatie te hebben.
Alllllle vrouwen moeten nu uitkijken!!!! Whaaaaahhhh!!! Waren Jaydi en Ricky nu aan het sexen op het laatst!!?????