Temptation Island, Love or Leave

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 28 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Vind haar uberhaupt geen aantrekkelijke vrouw (meer). Weet niet hoe ze hiervoor eruit zag.

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Soort rosanna 2.0?

3. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Ben dus niet de enige die vindt dat die lippen enorm afleiden van alles :roflmao:

Het wordt weer smullen dit seizoen denk ik zo.. ik houd m'n hart vast voor alle 4 de koppels.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou…. Hahaha ik vind dit nog veel erger

Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Anna1083

Anna1083 Bekend lid

21 okt 2016
    841
    323
    63
    Ik krijg juist samantha/barbie vibes bij haar. Echt zelfde types.
    Al vind ik haar wel een aardige meid tot nu toe.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja ik weet niet wat ik ervan vind… ik gok zomaar dat zij de jankerd word van dit seizoen, zoals er altijd elke seizoen 1 is:roflmao:

Anna1083 vindt dit leuk.
  7. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dit heb ik ook met haar.. echt barbie/samantha idee..

Anna1083 vindt dit leuk.
  8. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik heb ook gekeken! Die lippen van Annebel :|. Typisch zo’n meeeega onzekere meid, het zou me niks verbazen als juist zij de mist in gaat. René vind ik wel lief ten opzichte van haar. Maar hoe is hij pas 27?!! Hij ziet er zoooo oud uit!

Ivo gaat sowieso de mist in. En z’n vriendin denk ik ook wel. De rest heb ik nog niet echt een gevoel bij. Wel weer heerlijk dat het begonnen is haha

9. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, ik kijk!
    Wat een types weer, genieten. Zo zonde dat zo’n meid als Annabel zichzelf zo heeft toegetakeld… al lijkt het er dan weer wel op dat haar haar echt is :eek: Maar ze is wel een lieve meid.
    Die gozer met die lange haren, wat een doetje :roflmao: ik hoop voor zijn vriendin dat ze van hem afkomt. Als je na 9 jaar nog niet weet wat je wil met iemand, wat weet je dan wel?!

10. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik vind Maris wel echt een leuke meid. Nuchtere realistische kijk tot nu toe.

Whitney met zijn opmerking dat hij heeft zitten rukken op een meisje daar.. houd dat lekker voor jezelf. Ik zou dat als vriendin zijnde echt niet waarderen.
    Moest wel lachen dat hij wel kinderen wil maar niet trouwen, want dat is te duur. Nee kinderen zijn lekker goedkoop :roflmao:

En Hans is de temptation psycholoog?:roflmao:

Linnidee en Huismuisie vinden dit leuk.
  11. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ik dacht alleen maar...
    Wow weer een Gaby Blazer..
    Hou daar toch in godsnaam mee op.

Je lichaam verminken..
    Zooo zonde..

Linnidee vindt dit leuk.
  12. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    En dan die Ramon die zegt dat zij de mooiste van de 4 is, er zijn dus echt mannen die daar op vallen?! Onbegrijpelijk..

Ivo is echt een egocentrische kneus man. Met z’n gezweef en z’n free spirit enzo. Die heeft Maris al bijna ingeruild.

Die Hans met z’n gehuil en dat doorzeuren bij Annebel, ik zou daar echt gestoord van worden. Hoe lang ken je haar nou?!

Whitney inderdaad met dat rukverhaal, ik zou echt not amused zijn als ik z’n vriendin was..

Ik vind René tot nu toe nog het meest relaxt eigenlijk. Totaaaaal niet mijn type maar hij lijkt wel aardig/relaxt. Die Jan Sietse kijkt standaard alsof ie iets vies ruikt..

Zo, dat waren mijn bevindingen :roflmao:

FreeRose, wishfulthinking en trulyhappy vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb vanavond de 1e drie afleveringen gekeken met heel veel doorspoelen want het kan me nog niet echt boeien dit seizoen. Misschien dat het na het eerste kampvuur leuker word. Wat mij opvalt dat bijna alle koppels (op Jan Sietse na) zulke gele tanden hebben. Ik knap echt af op lelijke tanden en dat hebben ze bijna allemaal, of geel of scheef. Ik gun Ivo eigenlijk wel een nieuw iemand. Als hij echt zo vrij is en van dag tot dag wil leven en niet wil plannen en samen is met iemand die juist van plannen houd en toekomstplannen/een doel voor de toekomst aantrekkelijk vind dan denk ik dat ze elkaar niet gelukkiger maken. Ze zijn al lang samen, samen volwassen geworden, ik denk dat ze meer nog samen zijn uit gewoonte en echt wel liefde voor elkaar hebben maar dat er geen vuurwerk is tussen die 2 en dat ze dat bij elkaar niet gaan vinden ook.
    Annabel haar lippen, het lijkt me gewoon pijnlijk, zien eruit alsof ze elk moment kunnen knappen :eek: ik vind haar ook echt niet mooi met die lippen en kunstwimpers en dat overdreven zonnebank kleurtje, nee geen mooie vrouw zo nep als ze er nu uitziet. Van haar partner dacht ik dit is een Wouter 2.0 maar vind hem wel leuk en sympathiek. Jan Sietse vind ik een sukkel die zichzelf net even te leuk vind, net als Witney. Ivo vind ik ergens heel schattig maar volgens mij doet hij mee omdat hij te slap is zijn relatie te beëindigen en nu een excuus gevonden heeft. Ik vind de singles ook allemaal niet echt super leuk, niemand die er echt uit springt in ieder geval alleen de dame die de connectie met Ivo heeft en de stoere sportieve dame met donkere krullen vind ik leuke vrouwen. Bij de single mannen vind ik er echt helemaal niets leuks tussen zitten.
    Maar ik blijf kijken, wie weet verandert mijn mening na wat meer afleveringen.

Linnidee vindt dit leuk.
  14. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Zouden mijn bevindingen kunnen zijn ...:cool:

Linnidee vindt dit leuk.
  15. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik kan Rene en z'n korte zwembroekjes echt niet aanzien :roflmao:

Linnidee, Biny en wishfulthinking vinden dit leuk.
  16. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Heel toevallig begon mijn man er gisteravond ook over toen ik wilde gaan kijken
    Op het werk hadden ze die lippen onderling ook even "besproken":roflmao:
    Maar toch was daar de bevinding dat ze het niet mooi vonden..(alleen mannen)

Ik kan mij überhaupt niemand voorstellen die dat mooi zou vinden:oops:

En die Whitney omg die h**r thuis??:rolleyes:
    Wat weer een uitspraak..

René met de korte ballen knijper ook niet mijn cup of tea (soort zoek soort)

Op alle potjes past een deksel:p

GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  17. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Ik erger me echt dood aan Whitney… Die heeft niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de hersenen :roflmao: Vind hem echt zoooo dom overkomen. “Ik vind haar een mooi verschijnsel… Zo zeg je dat toch?” :confused::rolleyes:

Linnidee en linnim vinden dit leuk.
  18. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik sluit me helemaal hierbij aan :roflmao:

Linnidee vindt dit leuk.
  19. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Zo ik ben ook up to date met kijken. Sluit me helemaal aan bij bovenstaande :roflmao:. Goeie observaties!
    Ik dacht even dat die huilende Hans aan het toneel spelen was en zich ieder moment ging omdraaien met: ‘grapje’! Wat apart zeg. Echt een raar persoon volgens mij. Beetje in haar gevoel zitten wroeten en vervolgens op zijn pik getrapt zijn als annebel zegt back off. Wat ik overigens heel goed vindt van haar. Zou meteen de kriebels van zo’n gast krijgen.

GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Volgens mij was dit een beetje toneel omdat zij hem zo zat af te wimpelen en hij op deze manier dus toch weer aandacht te krijgen van haar en over te komen als 1 of andere gevoelige man... :|:roflmao: gelukt :o:

Linnidee en Milkyway7 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina