Ivo en zn vriendin hebben kennelijk al eens eerder aan zoiets meegedaan maar dat is nooit uitgezonden.. jammer. Klinkt als een leuk concept https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5307290/temptation-island-maris-ivo-free-love-paradise
welke is Ramon heb ik iets gemist? Of is dat een verleider? Die op die Jan Sietse lijkt? Alleen al op dat boerse accent knap ik af. Op eerste indruk vond ik Ivo echt een kneus en niet in het programma passen. Nu ik lees in de bladen dat ze al eerder aan een reality show hebben meegedaan waarin ze vrijwillig seks met een ander mochten hebben als koppel (los van elkaar) denk ik dat het gewoon wannabe influencers zijn. Maar voor ik dat las kreeg ik bijna nog het meest sympathie voor ivo. Hij heeft iets schattigs maar ook wel heel naïef! Alsof zo een meisje niet van te voren al word verteld waar zijn interesses liggen (juist als hij haar gekozen heeft van te voren) en ze zo lekker in zijn straatje kan praten en hij maar denken dat hij 1 of andere soulmate tegen het lijf is gelopen daar.
Ik geloof ook heilig dat al die singles daar alles uit de kast trekken voor zoveel mogelijk zendtijd. Die willen straks allemaal influencers worden en veel volgers op social media en daar hun centen mee verdienen. Want eerlijk de koppels kiezen ze wel maar het is wel bijzonder toevallig dat de singles dan net ook op die partners van de koppels lijken te vallen. 1 grote show. waarin Annabel haar lippen de hoofdrol hebben. Ik ben niet vies van Botox en fillers maar kan me niet voorstellen dat iemand dit mooi vind. Misschien een single man voor een p*#p beurt maar meer kan ik niet bedenken. En haar plastisch chirurg / behandelaar moet zich schamen! Die moeten toch ook ergens een eed afleggen neem ik aan of grenzen hanteren)? Ik dacht dat imke van eotb het toppunt van lipfillers was maar Annabel verdient een kroon!
ramon is die gladde verleider. Ja is natuurlijk allemaal doortrapt. Als het saai is dan hebben wij niks om naar te kijken
Ligt het aan mij of klopt de verhouding van Whitney zijn hoofd niet met zijn lijf?! Het lijkt net of zijn hoofd veel te klein is en op zijn lijf gefotoshopt is ofzo
Hahaha ja! Zijn armen zijn net zo breed als zijn hoofdje, echt heel raar. Ik vind sowieso al die vier gasten heel onaantrekkelijk, maar zelf denken ze dat ze echte womanizers zijn..
Waarom is dit nooit uitgezonden?! Zou zo maar in mijn top 3 van favoriete programma’s kunnen komen 1 Ex on the Beach 2 Temptation 3 free love paradise
Die Rene lijkt me nog de enige die een beetje verstand heeft en respect voor zn meid. Die Whitney, bah, zum kotsen!
maar die René die lijkt wel bijna 40 vind ik! Hij is nog maar 27 stond geloof ik bij zijn naam onder in beeld.