Temptation Island, Love or Leave

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 28 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    serieus is hij al vader?? hij is zelf het kleinste kind wat daar rond loopt:confused::confused:

2. Mapje

Mapje Niet meer actief

Is hij vader? Hij is zelf nog een kind :| Maar ik dacht dat je niet mee mocht doen met temptation als je getrouwd was of kinderen hebt? Of alleen niet als je kinderen hebt met de partner waarmee je mee doet?

Linnidee vindt dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.460
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Die zaten bij de sardientjes in blik. Echt veel dommer dan dit wordt het niet. Of ze kunnen goed acteren.

Linnidee vindt dit leuk.
  4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.460
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wuuuuuut….

Linnidee vindt dit leuk.
  5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Volgens mij alleen als je samen bent met de gene waar je een kind mee hebt.
    Fabrizio had ook al een zoontje toen hij mee deed.

Hij heeft een zoontje van 3, Toni. Kwam ik achter toen ik hem op facebook op zocht tijdje geleden.

Mapje vindt dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    Is ook verteld bij het voorstellen dacht ik

7. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de tip, ben een dagje vrij zonder kinderen en zit al in aflevering 6 :roflmao:.’I love you’ gast, je kent haar 3 dagen :thumup::roflmao::rolleyes:

Linnidee vindt dit leuk.
  8. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ja echt hoe bedenk je het vent!! :roflmao:

Linnidee en Visje79 vinden dit leuk.
  9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Die Cleo is ook een figuur hoor. Net een klein kind. Bij Antonio een reactie uitlokken en er vervolgens een enorm groot probleem van maken :|

Wel opvallend dat de stellen die Temptation eerder verlaten omdat ze zo zeker van elkaar zijn meestal alsnog uit elkaar gaan :o:

10. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.805
    4.585
    113
    Oooo en Ramon is zo gespierd, en Ramon heeft me de hele nacht gekriebeld, en Ramon dit... Bluhhhh, kinderachtig wijf zeg. Nee, niet mijn type!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Had bij Cleo een beetje het idee dat ik naar een kleuterklas aan het kijken was... Vind haar zo nep en irritant overkomen....

René en Annebel zijn leuk samen.... Lijken elkaar echt te waarderen en respecteren....

Robijn89 en Linnidee vinden dit leuk.
  12. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik kan echt met moeite naar cleo kijken, er zit echt niks leuks, liefs of grappigs in die meid. Daarnaast vind ik haar intens op Estelle Cruijff lijken, ook zo’n leeghoofd. Antonio is ook zo dom, niet om aan te zien..

René en Annebel daarentegen! Zo leuk! Ik kreeg serieus tranen in m’n ogen bij dat aanzoek haha, en dat bij temptation :roflmao:

Die linde en Sietse had ik niet zien aankomen. Wel goed uitgelegd van haar waarom ze de relatie heeft beëindigd maar ik denk niet dat het echt aankomt bij hem.

Ik ben nu vooral benieuwd naar Maris en Ivo volgende week!! En zag ik in het voorstukje nou al dat Whitney vreemd is gegaan??

trulyhappy en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.698
    3.140
    113
    Vrouw
    Brabant
    Cleo en ramon lagen opeens anders in bed, is jullie dat opgevallen? Je kan het in het begin zien. Als ze naar bed gaan ligt hij rechts en de volgende morgen ligt hij links :o:

Linnidee vindt dit leuk.
  14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Hij heeft in de aflevering van vorige week met zijn dreamdate gezoend.

Haha is me niet opgevallen, maar ze zullen voor de opnames wel weer opnieuw in bed hebben moeten gaan liggen :roflmao:

Linnidee vindt dit leuk.
  15. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.698
    3.140
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja of er is toch meer gebeurd dan wij weten:roflmao:

Linnidee vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Heb de laatste aflevering amper gekeken en meer gespoeld. Zat echt te wachten op het kampvuur van yvo en Maris maar die kwam dus maar niet. Alleen bij Cleo en Antonio even blijven hangen. Die Cleo was de boel wel aan het verdraaien. Ja hij is een lul en ging avond 1 de fout in. Daarna maakt zij het uit met een video boodschap (wat blijkbaar ook een afspraak van ze was niet te doen) en daarna verdraaid zij de hele tijdlijn. Net als seks in de zee. Dat heeft ze zelf verzonnen en is niet gebeurd. Maar goed het was ook een stel apart. In de 3 maanden later heb ik ook niet goed gekeken maar waren ze geen stel toch? Ik kwam deze week dit op insta tegen, ze heeft hem blijkbaar toch vergeven (domme doos!!)
    Bekijk bijlage 728574

Vroeger deden ze toch 1 aflevering alle herenigingen en de laatste afleveringen pas dat paar maanden later? zullen ze dat expres nu anders hebben gedaan omdat Yvo en Maris de kijkcijfer trekkers waren? Volgende aflevering moet wel geheel over die 2 gaan want alle anderen zijn nu voorbij gekomen als ik me niet vergis?

Linnidee vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Ze heeft ze inmiddels laten verwijderen en ze is nu zoveel mooier!!

Linnidee vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

Zielig voor dat kindje zo een vader hebben. Kind heeft kind! Hoop voor het kind dat hij niet te veel een rol als opvoeder heeft.

Mapje en Linnidee vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Veel word in scène gezet en 10x opgenomen. Heb ik weleens in een interview gehoord. Je kon het dit seizoen ook goed zien in een aflevering waarin Maris en Jari op date zijn. Op een bepaald punt struikelt Jari als ze naar de bar lopen en valt. Op het moment van vallen heeft hij geen shirt aan. Het schot daarna ligt hij nog op de grond en zegt zij iets lachend van Omg gaat het heb je je pijn gedaan? En zie je een shot van hem liggend op de grond met T-shirt aan. Echt super in scène gezet. Dat maakt het voor mij echt minder leuk allemaal.

net zoals ik niet geloof dat de singels oprecht zijn. Voorbeeld esmee en Yvo. Ik geloof gewoon niet dat zo een knappe meid een oprechte klik met die suffe Yvo had. Ik geloof echt dat ze hem koos voor haar 10 minutes of Fame en daarom zo gigantisch op hem dook, de andere dames hadden geen interesse in hem dus dat was haar beste kans om zoveel mogelijk zendtijd te krijgen en bij terug komst een leventje als insta influencer op te pakken.

Linnidee vindt dit leuk.
  20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Was dat niet bij het vorige concept van Temptation?
    Wordt al langer op deze manier uitgezonden, verspreid over 2 afleveringen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina