Denk het ook. En Rosanna is gewoon niet zo heel snugger en Alex slim genoeg om haar zwakke plekjes precies in te drukken.
Even serieus maar samen een tattoo zetten zou ik dus echt niet grappig vinden. Ik denk dat ik dat nog erger dan zoenen zou vinden!
Nee, volgens mij hangen op de dreamdate nooit camera's binnen omdat het een tijdelijke locatie is. Nja ik weet niet.. Ze hebben tegelijkertijd een tattoo laten zetten maar het is niet iets heel intiems of echt matchend. Dus ik zou zoenen zeker wel erger vinden.
Ze hebben toch allebei dezelfde tekst laten zetten? Iets van “disfrutar la vida” (geniet van het leven), dacht ik.
Ja dezelfde tekst.. maar andere plek, ander lettertype. Zoveel mensen hebben dezelfde tekst op hun lijf staan.
Mwah dat ligt er wellicht aan hoe je dan tegenover tattoos staat maar ik vind het best bijzonder om met een “vreemde” vrouw dezelfde tekst te laten zetten. Dan vind ik zoenen vluchtiger en minder een verbintenis. Die meeste mensen met dezelfde teksten op hun lichaam hebben hem waarschijnlijk niet samen laten zetten.
Nja ik weet niet.. Ze hebben tegelijkertijd een tattoo laten zetten maar het is niet iets heel intiems of echt matchend. Dus ik zou zoenen zeker wel erger vinden.[/QUOTE] Tegelijk een tattoo zetten was bij 1 stel, vind ik ook iets anders dan allebei dezelfde! Tattoo zetten. Dat deed dus ook een stel. Nou ja eigenlijk mag je het geen stel noemen natuurlijk,
Ik vind het met die tattoos ook zo gek dat je dat ff in enkele minuten beslist.. Maar uberhaupt een tattoo samen is niet zo sjiek. Die rosanna is dom, die alex speelt een spelletje. En niels loopt zn pielie achterna, dat meisje is echt veel veel veel te jong.. Voordeel van ziek zijn; vandaag alle afleveringen in 1 dag gezien
Niels en Rosanna waren gisteren bij rtl boulevard. Niels zei dat zijn gevoel voor Fabiola niet echt was, dat het meer uit frustratie was allemaal. Zou me niks verbazen als hij gewoon weer samen is met Rosanna nu.
Oja die zijn zeker weer samen. Ze zitten beiden alles goed te praten voor elkaar En ze zijn beiden nogal van het wraak nemen. Dus als het uit was geweest zouden ze juist zeggen dat ze verliefd waren of Alex en Fabiola blabla. Die tattoo ik ook nog done. Ik vind dat Donny emotioneel vreemd gaat. Voor mij zou het over zijn hoor. Kom op, hij is gewoon verliefd en mist z'n vriendin niet.
Ik vind Gelina met aardappel in d'r keel zo irritant. Super mooie tent, dat bed is echt gigantisch en maar zeiken. Daar kun je toch prima met z'n tweeën in slapen als je, zoals zij zegt, alleen maar goede vrienden bent. Rosanna vind ik ook gewoon sneu. Heeft Alexje vast niet in Ex on the beach gezien... hij heeft volgens mij ook een vriendin terwijl hij in Mexico zit. En Rosanna denkt dat ze serieus kans maakt bij hem. Amijee zo'n lieve meid. Echt rot voor haar want volgens mij is vriend Donny wel volop 'in love'.
Nou Die Zwanetta heeft Stefano toch flink gezwaant.... Waren die geluidsfragmenten toch for real en er niet onder geplakt maar dat had natuurlijk ook gekunt. Hilarisch dat hoofd van hem toen ze zeiden zullen we even geluidsopnames laten horen Hahhahahahaha hilarisch die kop van Stefano haahahahaha wel zielig voor gelina maar ja ze wisten waar ze aan begonnen toch
Zwanetta heeft altijd zo'n grote mond maar zodra ze oog in oog staat met Gelina kan ze geen zinnig woord meer uitbrengen