Aflevering 1 af.. Kan niet wachten tot dochter vanavond op bed ligt Ik vind Donny wel echt een mooie jongen!
Misschien dat als alle afleveringen er op staan, ik 2 weken gratis videoland neem om ze te kijken Ik zag het eigenlijk niet zitten met vips, maar zo te lezen is er weinig vip aan. Las dat Alex weer bij de verleiders zit?
OMG!!! “Ik ga weer vieze dingen doen met jouw meissie” Aldus idd diegene waar Roosanne toen mee vreemd was gegaan
Heerlijke tv. Ik dacht: dit wordt niks, maar het is nu al bijna beter dan vorig seizoen niet vips Ik heb videoland, maar las op fb dát bundavids ofzoiets ook weer de afleveringen online zet. Geen idee of dat nog wel werkt
Ik schrik niet snel meer van de sloerieheid van de mensen die aan dit programma deelnemen maar het asociale gehalte van Rosanna en dat mens die samen is met die Ruud. Dat taalgebruik
Ja dat denk ik ook... denk dat alles kapot gaat. Snap sowieso niet dat die niels en rosanna weer mee doen. Overigens wel een goede stunt op uitgerekend Alex als verleiders erbij te zetten. Maakt het wel leuk en ben erg benieuwd naar de volgende aflevering
ik vind ze allemaal onbetrouwbaar hahaha. enkel dat "onbekende" meisje een soort Deborah Leemans? die zou niet snel wat doen. kijk uit naar afl 2. helaas staat die nog uit bij bundavids
Btw: dat onbekende stelletje is nu samen de DeborahLeemans van het nieuwe seizoen Zo sneu dat hun achternamen door hen ff genoemd moest worden op tv: #allesvoordefame
Nou echt!! Hoe lelijk die Rosanna over de verleidsters praat: “lelijke wijven, hoeren dit hoeren dat” Ik vraag mij echt af waar het misgegaan is in haar opvoeding. Of dan die andere vrouw: in mn poenamie Of dan die Ruud dat er weet ik hoeveel kraaien op zijn pik zouden kunnen staan... WHY??? Ver van mijn bed showtje Nou ja, wat mensen betreft dan. Op mijn man zijn ding kunnen natuurlijk wel 100 kraaien zitten whahahahhahahaa