Oké, ik ben bij Rosanne en Niels.. Dat gaat mis. Niels is zo bezig met dat Rosanna zich moet bewijzen, maar zelf doet hij ook precies hetzelfde als in seizoen 2. Met Gerlina heb ik het echt te doen. Ze is nu al zo geintimideerd door die meiden, gaan zware dagen voor haar worden. Op Stefano's borst staat Cherlien, maar geen idee waar dat voor staat . Donny en zijn vriendin vind ik een leuk stel. Ze komen ook beide rustig en sterk over. Rowena.. pff.. wat daar allemaal uitkomt. Fabiola vind ik irrirant. Kan me wel voorstellen dat niemand seks met haar wil En ik snap niet wat er nou zo sexy is aan die billen van Kelly, maar ik ben dan ook geen man En wanneer komt Alex nou?
Ik heb net (uit Pure verveling natuurlijk) temptation gossie gekeken, ook vermakelijk Ik denk dat ik gewoon wakker blijf tot 00 uur
Whahahhaahaaaa ik zat net ook te denken.... donderdagochtend komt de nieuwe aflevering online... zou dat direct om 00.01 uur al het geval zijn??
Ik heb nr 3 gezien nou nr 2 is toch spannender. Denk dat ruud iets stouts heeft gedaan. Die liep weg van de groep, terwijl die daarvoor had gezegd dat ie wel wilde n....n vuurwerk ging af. Denk nr 4 wordt spannend. Kampvuur.
Denk niet dat hij meer gedaan heeft dan dat we zagen, maar wat we zagen was al een grens over he.. Niels en Rosanna hadden beter in therapie kunnen gaan dan nog een keer meedoen met temptation.
De vaatwasser moet leeg, stofzuiger staat klaar, beddengoed moet verschoond, planten hangen op half zeven, ramen zijn vies en ik heb een afspraak bij de sportschool... Maar eerst (#fluisterend) Temptation!
Zou die blonde slutty krullenbol veranderen als ze moeder wordt? Of wordt dat over een paar jaar Hotter than my Daughter? (Nutteloze dingen waar ik over nadenk rennend op de loopband)
Hahahahaha ik heb zo gelachen om dat dramatische stukje Nu weet ik bijna wel zeker dat het mis gaat bij hem
Hij zegt steeds dat zij de fout in ging, maar dat deed ze ook niet uit het niks. Ze had de beelden gezien dat hij in het broekje zat van dat ene vrouwtje. Is natuurlijk ook niet goed te praten.. maar hij lijkt nu alle schuld bij Rosanna neer te leggen. En ondertussen doet hij weer precies hetzelfde met die Fabiola nu (oke hij zat nog niet in haar broekje), dus de kans dat daar een reactie van Rosanna op komt is zeer aanwezig.
Whoehoehoooeeee net deel drie gekeken....wat een dramaaaa jeetje zeg als je er zoooo niet tegen kan waarom besluit je dan aan zoiets mee te doen....en die Niels...of hij moet acteur worden of hij moet naar een psycholoog!
Mijn man vond die billen van Kelly ook al zo sexy en ik totaal niet. Ik heb 14 juli een intake voor liposuctie op mijn benen en mijn man vroeg serieus of ik niet kon bespreken of ze dat er in mijn billen konden terug spuiten... mijn reactie... je bent knettergek!!!