miss leuk om tips te delen?! heb namelijk soms geen flauw idee waar ik naar moet kijken net als vanavond en miss ook handig voor mensen zonder gids Ik ga vanavond kijken: zender: van/tot: met: hoe: nog meer vragen? zet maar in het rijtje Edit Moderator: Verplaatst naar Films, televisie en nieuws. Graag opletten waar je iets plaatst
Als ik nog wakker ben om 22:40 terug en vooruitblik van wie is de mol afl 1 t/m 3 Verder: nog geen idee
wil toch even een mededeling doen misschien niet helemaal terecht: wij hebben al ruim een jaar geen tv....DAT is een aanrader!
geen tv lijkt me soms ook wel lekker hoor. Maare lieke eruit joh dat wist ik niet. Benbenieuwd maar ik vind het de laatste tijd wel minder leuk worden hoor.
zo bedankt voor de tip! dat ga ik dus kijken en ik kijk om 20.00 uurnaar Gordon ramsey nightmares Kitchen , wel op de belgische tv5
Ik kijk altijd op nu.nl wat er op tv is. lekker handig vind ik dat de programma's die er op dat moment op zijn oranje zijn gekleurd en de streep aangeeft hoever ze in het programma zijn. Maar voor vanavond wordt het rtl 4 Groetjes Anita