Nou ze doen er ook zelf aan mee hoor, het is inderdaad puur leedvermaak voor kijkers, want eigenlijk vind ik het dus onvoorstelbaar dat mensen zich daarvoor lenen en hun relatie zo op het spel zetten. Maar goed... Het merendeel gaat de fout in ja, maar vergeet niet dat er een selectieprocedure aan dat programma vooraf gaat. Ze weten heel goed wat voor stelletjes ze mee laten doen hoor
kan niet wachten om weer te kijken, inderdaad leedvermaak, ze doen het allemaal zichzelf aan. helemaal na al die seizoenen die al zijn geweest, weten ze precies wat hun te wachten staat, dus absoluut niet zielig 8)
hihi,mijn man heeft 5 jaar geleden meegedaan en heeft zichzelf bewezen!Hij is NIET vreemdgegaan en zijn toenmalige vriendin wel.Kort na t programma zijn wij bijelkaar gekomen en weet nu dat ik hem heel goed kan vertrouwen,maar zou er zelf never nooit aan meedoen.Hij trouwens ook niet meer.Haha!
wat leuk Jee, dan weet je het inderdaad zeker Je gaat het vast niet zeggen, maar is het toevallig die hele lieve jongen Renzo die nu jou man is? Dat vond ik zo'n leuke jongen en die werd zo gen...d gelukkig voor jou eigenlijk dat zijn ex haar ware kant liet zien.
Ik googelde even op temptation island... Bianca van vorig jaar, die vreemd ging in dat zwembad, is 4 mnd zwanger. En er was ene Brenda die op Aruba is vermoord? Wie weet er meer van?
Ooh die renzo was idd een trouwe! Jammer dat zn vriendin de laatste dag met iemand anders in bed dook. Maar ik ben morgen dus ook echt van de partij hoor! Ik sla het nu ook direct op in mn telefoon anders vergeet ik het! shipsss ik heb morgen zwangerschapszwemmen.... Ik race daarna direct naar huis dan heb ik maar een klein stukje gemist! Balen hoor! Is het op elke dinsdag?
jeeee da's heftig zeg! die renzo was inderdaad een leuke jongen! was raymond er dat seizoen voor in, seizoen 2?
ooooh goed dat ik dit topic nu zie, anders was ik het vergeten denk ik! Vanavond kijken! Dat wordt smullen!
Aha Raymond. Zegt me nu nog niks, maar ik ga even googelen, Zal vast ook een leukerd zijn, want niks doen bij zo'n grote temptation vind ik erg knap.
Haha geen video meer te bekennen hier... Ik moet eerlijk bekennen dat ik ik niet meer zwangerschap ging en lekker temptation heb gekeken hihi. Ik wist niet dat het ook donderdag kwam Joepie haha
nou t was leuk gister! maar ik weet nu al dat zowiezo ALLE mannen vreemd gaan hwah behalve misschien die ene (weet zn naam niet zo gauw) die met dat kleine meisje gaat... (die stoere met 2 oorbellen ) maar die tacis zowiezo! en die bianca tsss... eerste avond gelijk al zoenen zeg!