Temptation Island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toerist18, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik weet niet wie je bedoelt hoor haha.

En bianca is weer de vriendin van die Takis haha... Gaat lekker op de 1e dag!

En dat ze al een stuk lieten zien avan de laatste dag hahaha, er staat ons nog veel te verwachten :)

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja gelijk de eerste dag zal zoenen hallo dan ben je echt gek

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Is nou op donderdag de herhaling van de dinsdag of komt het gewoon 2 keer per week. Want ik was gisteren niet thuis en volg ook Desperate Housewives. Die werd dus opgenomen op de video... nu heb ik dan denk ik TI gemist.. :(

4. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

volgensmij is dat geen herhaling donderdag..

5. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

:confused:
    ik weet niet meer wie dat is...
    in welke aflevering zat ze dan? of ie die afgekapt?

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    donderdag is geen herhaling gewoon weer uitzendeling.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Jij kunt beter googelen als ik :oops:

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik vind die verleider met dat lange haar niks...
    Maar die Frederik met dat hoge libido wat een kneus zeg...
    En dat sommige zo bang waren voor die leugendetector.
    Maar ik vond het wel een leuke aflevering.
    Die mannen vastgebonden aan een paal, en die vrouwen die er tegen aan rijden :( pffff dat zou ik al erg vinden, als ze dat met mijn man deden :oops: :oops:
    En dit is nog maar het begin.
    Ja die ene griet de 1e dag al zoenen, echt erg hoor, volgens mij doe je dan niet mee om je relatie te testen.

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    vriendin/kennis heeft meegedaan aan de eerste temptation island (was toen blind vertrouwen) en het bleek allemaal doorgestoken kaart te zijn.. ze zijn na 3 dagen dus er ook uitgestapt.

Ze hebben echt spijt gehad.. story/prive etc overal stonden roddels over haar in heeft hun leven niet echt leuker gemaakt om het maar zo te zeggen..

maar indd vindt het leuk om te kijken altijd :D

10. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    nee,er wordt zoveel verdraaid en verknipt...
    Wij balen er ook van dat het alweer 3x herhaald is.Echt vreselijk en Veronica doet er niks tegen.Ze snappen blijkbaar niet dat de kandidaten andere levens hebben opgebouwd en het voor hun en de nieuwe partners ook echt niet leuk is om steeds maar aan dingen uit het verleden herinnerd te worden.Bij mijn man is het inmiddels alweer 5 jaar geleden,maar door de herhalingen werden we er tot vorig jaar nog door lastig gevallen :cry: Maar goed,nu is het gelukkig (hopelijk!) allemaal voorbij en komt er geen 4e herhaling en kunnen wij naar de komst van onze kleine uitkijken! ;)

11. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik vind het een te gek programma!
    Wilde er met mijn ex aan meedoen,gewoon omdat ik niet wist hoe ik hem anders moest dumpen haha!En dan had ik gelijk een mooie vakantie!(mijn ex ging gewoon al vreemd,en ik had het vermoeden maar kon toen nog niks bewijzen)

mij hoef je daar niet neer te zetten!Heb het met mijn hubbie erover gehad,en we zijn er beide over eens dat het daar heel verleidelijk word!Je word constant in de watten gelegd,en alles word mooier voorgespiegeld dan het is!Ook laten ze stukjes beelden zien,wat gewoon helemaal uit zijn verband word getrokken!

leuk om naar te kijken,maar als je je relatie wilt behouden,kun je beter niet mee doen

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Bij het kijken krijgen wij altijd een discussie.. Wel in de positieve zin gelukkig.
    Ik zou best eens mee willen doen.
    Je weet gewoon dat die mensen er zijn om jou te verleiden en verder geen gevoelens hebben maar misschien denk ik er wel te makkenlijk over..

Niet dat jullie mij ooit bij een aflevering van TI zien hoor.. :)

Groetjes Kalush

13. sim

sim Niet meer actief

een kennis van mij was verleidster op ti in denmark, en die zei al dat als je ergens even gepraat had en uit die slaapkamer kwam lopen dat er al dingen gesuggereerd werden. maar verder vind ik de beelden waarop gezoend wordt of meer niet besodemieterd, tja dan maakt het niet meer uit, dan is natuurlijk niet inelkaar gezet...

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik ga vanaaf ook maar weer eens kijken. Heb helaas de eerste uitzending moeten missen.

@Jee..
    Kan me voorstellen dat jullie het ondertussen een keer zat zijn de reacties op TI-2, maar wil je nog even zeggen dat er een paar prachtige fotoos van jouw en je mannetje op staan...ook die trouwfoto....mooi hoor.

Zelf zou ik er nooit aan meedoe, maar zoals mensi ook al zei kijken is heeeeeeeerlijk.

Kwebbel

15. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Dank je,Kwebbeltje ;) !Ik zou zelf ook never nooit meedoen aan zoiets!Al kreeg ik er een miljoen voor zou ik nog niet meedoen!Ik weet nu ook hoe dat het allemaal gaat en verdraaid wordt.En wat dat betreft ben ik misschien ook wel een beetje te jaloers (wel gezond) :oops: aangelegd.

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Met een tikkeltje jalouzie is niets mis mee toch. Geniet maar fijn samen van jullie nieuw wondertje ;)

kwebbel

17. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    haha,nee daar is niks mis mee.maar goed,als je daar zou zitten filmen ze toch alles zo dat je het anders lijkt.Het zou mij helemaal gek maken! :(

we gaan inderdaad genieten van het wondertje dat opkomst is! :D

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    maar wil je nog even zeggen dat er een paar prachtige fotoos van jouw en je mannetje op staan...ook die trouwfoto....mooi hoor.

:(: :(: :(: foto trouwfoto? waar dan?

Deel Deze Pagina