tja mensi,moet je het gelijk ook goed aan pakken he haha!Leek me wel leuk!Twee weken lekker beesten,en gelijk weer vrijgezel!en dan had ik hem dubbel en dwars terug gepakt voor zijn vreemdgaan(heb ik later alsnog gedaan hoor haha)
Ik kies er dan toch liever voor om zelf voor een verre reis te sparen of het anders met een minder verre vakantie te doen... Het wordt tenslotte wel in Nederland en Belgiƫ uitgezonden en alles wat je uitspookt wordt gefilmd.En de naam houd je... Je krijgt vantevoren psychologische testen en per persoon zoeken ze 2 vrijgezellen die echt precies bij jou passen.Dus met veel drank,mooie locatie en lekker weer ga je al snel voor de bijl...
Nou die mooiste man van NL die Dave is ook niet mis Daar zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten 8)
Gaat Temptation Island weer beginnen dan? Omdat het topic weer is heropend... Lijkt me leuk, vind het altijd leuk om naar te kijken. Groetjes, Elvira
Heb hem laten heropenen omdat ik me afvroeg of iemand weet wanneer dit heerlijke programma weer begint. Undercover lover datum mag ook doorgegeven worden Heb al gegoogeld maar word niet wijzer. Gr Mensi.