Maar die jongens zijn ook deelnemers. Geen idee wat er verder achter zit. Misschien wel een reunietje 😝 Of date ze met een van die mannen.
Wie zegt dat ze met hun gaat stappen? Ik vind tegelijk op een afterparty zijn, niet hetzelfde als samen stappen. En zo'n programma kan ook zeggen: nu maken we een foto van die die en die. Wil niet zeggen dat ze elkaar mogen
Het kan allemaal, maar ik denk dat het doorgestoken kaart is. Alles voor de kijkcijfers want anders keek er niemand. Het is ook niet voor niets dat er nu roddels zijn dat ze geen echt stel zijn. Dat zou echt niet zijn als ze wel een stel waren.
Een van de dames heeft gereageerd dat zij veel geboekt worden en dat er op 1 van die feestjes een foto is gemaakt waar iedereen nu dus zo over speculeerd. Ik weet niet of ik het moet geloven, maar het zou kunnen.
Van dat boeken klopt inderdaad. De stellen touren door NL en Belgïe langs verschillende clubs. Wie er waar komen weet ik ook niet, maar ik kan begrijpen dat het sensatie is om Jill, Chiara samen te boeken met Louise.
Ik ga weer kijken heb er ook de kans voor, mijn vriend is naar een etentje van zijn werk (hij wil t nooit zien, vind ie vreselijk haha)
Ze zeggen dat marvin en louise geen echt stel waren toen dit programma begon. Nou ik vind dat ze dan best goed kan acteren als het zo is! Zou het zo geloven..
Ik steek gewoon lekker mijn kop in het zand en ga er vanuit dat alles echt is, dat is leuker kijken . Ik vind die Jolyn heel vermoeiend...
Ik vind die blonde Belgische vrijgezelle dame echt zo'n misselijk mens, bah! Die is echt zo vol van zichzelf met " ik ben er om hun hartje te breken, en ik krijg altijd wat ik wil " en hoe ze er dan bij kijkt, brrrr...
Ze hebben de grootste lol met elkaar hoor op facebook over hoe ze in t programma komen is echt niet serieus dit
Niet lezen als je de afloop van temptation Island niet wil weten http://m.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2016/03/ruziende-marvin-verklapt-afloop-temptation-island
Die marvin is ook echt triest om zijn "mug shot" als fb profielfoto te kiezen.. Kinderachtig manneke..
Of het echt is geen idee. Ik dacht altijd heel negatief van wel totdat ik hier het e.e.a lees. Maar als zoiets uitkomt mocht het nep zijn, dat kan zo'n programma/zender toch niet maken. Ik ga er dan maar ook vanuit dat het echt is. Anders ook wel heel goed geacteerd. Jolyn wat een verschrikkelijk mens. Ze kijkt vast tenenkrommend terug hierop. Verder volgende week weer afwachten.