Regilio: zou je in het echte leven op mij kunnen vallen Jill: ......... Ja je ziet er goed en uit je karakter maakt je nog mooier Echt! Wat een nep antwoord! Vooral na die lange stilte waarin ze eigenlijk nee dacht
Die Marvin... Echt... Sowieso, eigenlijk alle mannen, behalve Luuk misschien, die heeft het nog het beste gedaan denk ik. Regilio, die alles opgespaard had, wie zou de waarheid spreken? Volgende week, dat wordt echt te erg!
Ik vraag me af wat er tussen Regilio en Jill is gebeurd.. Denk dat de waarheid in het midden ligt van hun verhalen. En die Marvin... pfffff Wordt een sappige aflevering volgende week!
Ik heb de aflevering van volgende week al gezien. Je krijgt nu 1 dag gratis RTL XL premium vanwege de Pasen en kan dus 1 aflevering vooruit kijken. 7 april is de laatste, dan krijg je te zien hoe het de koppels nu vergaat.
Ow sorry hoor! Bedoel niet dat ik jou een zeikerd vind! Meer het gevoel dat ze mij dan een zeikerd vinden, haha.
is die van volgende week echt de laatste aflevering of herhalingen van afgelopen weken? maw: is het moeite waard om te gaan kijken?
de een na laatste aflevering... Volgende aflevering komen ze weer samen, en zijn er nog wat dingen te zien, onder andere nog wat filmpjes en hoe ze op elkaar reageren. Die week daarna komt er nog een aflevering over hoe het ze nu vergaat.
Weet iemand wanneer de herhaling van gisteren komt? Heb gisteren niet kunnen kijken gezien ik jarig was....