Temptation Island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sillies, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Wat een misselijk ventje die haroon.

2. Even if, dat heeft híj dan veroorzaakt..

En ik zal ook wel een minderwaardigheidscomplex hebben dan, maar als mijn man tegen vrouwen zegt dat 'ie ze zo schattig vindt en met ze wil knuffelen, en mij vertelt dat ik maar moet accepteren dat hij af en toe een ander aanraakt omdat hij niet zonder kan leven, pik ik dat ook écht niet.

Ik las gister trouwens dat Haroon eerder naar huis is gestuurd, dat hij één dat voor alle anderen al terug is gevlogen, omdat hij een aanvaring had gehad met de crew en met spullen had gegooid, agressief was, etc.. Echt, misselijk ventje met z'n gruwelijk irritante spraakgebrek. 'Nu is ze boowsj. Ik ken dat wel. Nu komt de met-rusjt-laat-fasje.' ;)

3. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    ja dat vind ik nou ook. Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week want ik ben bang dat hij Ayse weer helemaal gaat inpakken....:x

4. Veera

Veera Niet meer actief

Dat geld voor al die vrouwen. Hun mannen kunnen aan borsten zitten, tot 3x toe met anderen sexen en nog hangen ze blindverliefd om hun hals en willen ze trouwen. Kom op, waar is je zelfvertrouwen..

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja want hoe zit het nou met Kirsten en Regilio? Ze gaan trouwen, maar heeft niet de andere beelden gehoord en gezien waar Jill het over had.

Ook raar trouwens dat alleen Kristen en Louise beelden kregen te zien van de dreamdate. De andere dames kregen dat niet. Ayse had dan nogmaals kunnen horen hoe achterbaks Haroon is met z'n: " oppassen met wat je zegt alles wordt opgenomen."

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik denk dat dat te maken heeft met de montage, het moet natuurlijk wel leuke tv blijven :)

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik snap die wijven ook niet hoor!! Sorry maar als mijn vent dat allemaal zou doen en zeggen kan ie beter rennen;)
    Die Luc vond ik ook te ver gaan hoor.
    Maar goed wij zouden nooit mee doen aan zoiets.

8. Veera

Veera Niet meer actief

Ik weet oprecht niet hoe dit programma in elkaar zit, volgens mij gebeurt er een heleboel waar de kijker niet vanaf weet. Anders zou ze bij wijze van gisteren op tv hebben gezien dat haar vent toch vreemd is gegaan, lijkt me niet het geval.
    Maar als mijn vriend het bikinitopje van een ander zo los zou maken en zou vragen of ze vaak mannen laat klaarkomen, nou sorry maar dan kon hij ook wieberen, in ieder geval met zn aanzoek. Vind ik persoonlijk namelijk ook geen normaal gedrag maar misschien is dat in bepaalde kringen wel zo ;)

9. Veera

Veera Niet meer actief

Ayse heb ik trouwens gemist, zal eens kijken of ik t terug kan zien :D

10. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik heb vooruit gekeken en moet zeggen dat de terugblik aflevering een stuk duidelijker is.

Dat laatste kampvuur was zo vaag ;)

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, het grappige was nog dat die Kirsten bij die andere meisjes steeds zwaar dramatisch reageerde, met haar mond open ging zitten bij het kampvuur en daarna 'oh wat erg, ik vind het heel zielig voor je dat je vriend zoiets zegt/doet, dat zou ik echt niet pikken etc'. Vervolgens hoor je hem allerlei rare dingen en zeggen tegen die Jill en reageert ze met 'och, als dat de temptation was...'.

Haroon, wat een rare is dat! 'Nu komt de met rust laat fase'...ik zei al tegen mijn man 'nu komt de vriendin-breekt-je-neus-fase'...maar die kwam helaas niet :p.

12. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik kan er helaas geen link van plaatsen maar op de fb site van Lindanieuws (linda de mol) stond ook een artikel over het aanzoek en wat er aan vooraf ging. De meningen en oordelen van iedereen stromen binnen

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
  14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB

Heb m voor je gedeeld

16. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

28 feb 2011
    223
    0
    0
    Kirsten en regilio zijn zwanger

17. Krullebolletje

Krullebolletje Niet meer actief

Waar komt die jill huygens eigenlijk vandaan?

18. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113

Knap van hem, is mn man nog niet gelukt ;).

19. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

28 feb 2011
    223
    0
    0
    😝 haha Kirsten is zwanger VAN Regilio

20. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393