Ik denk juist dat die Kirsten en haar vriend de enige zijn die hier goed uit komen om heel eerlijk te zijn, die benaderen het mooi en rustig en hebben plezier maarje ziet dat ze hun verstand erbij houden. Maar echt 2 van die jongens die zijn er geloof ik alleen maar om zoveel mogelijk rond te neu(z)en echt binnen een paar uur al zoenen met een ander dan zit er iets niet bepaald goed. Ooh en als die ayse nog 1x weer zegt dat ze een net turks meisje is haal ik haar door de tv, bleegh hooghartige trut zeg zoals ze constant zit ja ik ben niet gewend met mannen om te gaan want ik ben een net turks meisje, en hoe uit de hoogte ze tegen die mannen doet gewoon ronduit triest zeg alsof ze zoveel meer en beter is, bleegh die mag ik echt niet zoals ze op tv overkomt tenminste
Die Haroon man... wat een engerd! Dat uitgekookte stiekeme: alleen flirten als je denkt dat je buiten het bereik bent van de camera's. Die andere mannen zijn ook slecht, maar dat is tenminste nog het gevolg van dom dronken gedrag. Dat vind ik dan nog een soort van begrijpelijk. Bij hem is alles zorgvuldig voorbereid met zijn rattenoogjes.
Hahaha jaaa die Ayse wat een koe zeg. Met dr 'Ik ben een Turks meisje'. Sorry hoor maar als je zo Turks bent wat doe je dan sowieso in dit programma? Maar wel in bikini op tv etc. En die vriend van dr is echt een achterbakse creep. Gatver zeg, zal niet lang duren voor die m ergens in hangt. Die ene donkere Belg is ook triest (als het waar is dat ze gezoend hebben) gelijk de eerste avond al.
Ja, dat denk ik ook! En dat Ayse een Turks meisje is dat weten we nu wel... Pff dat haalt ze echt overal bij.
Je ziet in het begin stuk van de eerste aflevering toch dat Haroon tegen Ayse zegt wat je ook zegt ik hoef jou niet meer. Er zal dus nog wel wat gaan gebeuren met dat nette meisje. Ik vraag me überhaupt af of nette turkse meisjes wel aan zo'n oversext programma meer zouden doen
Straks weer kijken!! Ben benieuwd, volgens mij krijgen ze al wat van hun partners te zien, dat wordt janken
Nog geen 2 dagen zonder partner... Man wat laag😳 Ookal ben ik bezopen noway dat ik dan vreemdga hoor😒 Ben dan dronken niet ineens m'n verstand verloren.
Of hij is zo gek van een ander (die blonde bijvoorbeeld waar hij mee op date was en stiekem mee zat te praten) dat hij zijn vriendin niet meer wil maar een ander.
Dat snap ik dus ook niet. Nog geen 2 dagen op vakantie Maarja laten we eerlijk wezen... kijk ook naar de soort koppeltjes die ze uitzoeken. Het zijn in mijn ogen nooit standaard doorsnee mensen. Bij 1 koppel is al eens iemand vreemd gegaan. 1 Koppel is al eens uit elkaar geweest. Tsjah bij zo een koppels weet je (de showmakers) dan al dat het risico veel groter is dat die zullen vreemd gaan.
Natuurlijk zijn ze er op gecast. Omg nu al voor de tweede keer sex met een ander in 2 dagen tijd. Ik snap dat die verleiders echt hun best doen maar wat breekt die gast snel. Ik vind due jolyn met haar hartjes breken en dan die geniepige lagjes exht vreselijk. En ze is niet eens knap vind die andere meiden er veel leuker uitzien.
Ik vraag me af of die vrijgezelle dames (vooral die zeggen dat ze hartjes gaan breken inderdaad) wel bewust mannen uitkiezen die ze leuk vinden en daar voor gaan of dat ze in het dagelijks leven ook met jan en allemaal naar bed gaan Want nu heb ik het idee dat ze met alle 4 de mannen wel seks willen hebben, ongeacht of het hun type is of niet. Alleen om de relatie kapot te maken. Nou sorry maar als je op zo een manier op tv wilt komen dan doe je het toch echt alleen voor de aandacht (en de gratis vakantie). Edit: als je als vrijgezel mee doet aan dit programma dan doe je het ook alleen maar voor de aandacht. Ik zou geen andere reden kunnen bedenken
Hahah ik vind ze allemaal lelijk en té standaard😂😂😂 Ze hebben dikke tetten maar daar is ook alles mee gezegd. Wie zagen we op het laatst in die douche samen?? Was dat van de meiden of mannen kant?? Ik zei ook al tegen de tv joh laml*l dan moet je ook niet zo zuipen.. Die Kirsten en dr man vind ik de enige die er wel ongeschonden uit zullen komen.
Hahaha maar is dat niet iets wat wij vrouwen sowieso vaak doen, de minpunten van andere vrouwen zoeken waardoor we altijd wel iets vinden wat niet goed is De mannen vinden hun wel knap gezien de beelden die we te zien krijgen. Ik vind de vrouwen ook niet allemaal super knap maar het zijn met name ook door de combinatie van uiterlijk en karakter ook zeker geen doorsnee girl next door vrouwen. Ik denk dat het ook wel verschil maakt of wij ze op foto/beeld zien of dat je ze in het echt in hun bikini met zonnetje erop ziet. Dan is de "sfeer en setting" er ook meer naar. Ik moet de aflevering van gister nog terug kijken want ik was niet thuis. Dus dat ga ik vanmiddag meteen doen Ik gun het Kirsten en haar man ook dat ze hier ongeschonden uit komen. Om de een of andere reden lijkt me dat echt een heel leuk koppeltje.
Ik vind ze ook juist wel doorsnee haha, alsof ze zo van de straat geplukt zijn. Sommigen nog zo'n vetbuik nee snap niet dat zo'n man zn vriendin daarmee bedriegt maargoed t zijn dan ook geen normale mannen