Temptation Island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sillies, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee ik niet. Als ik n vrouw mooi vind,vind ik haar mooi hoor.Die mannen hebben gewoon last van hun hormonen en denken met hun p*k ipv hun verstand;)
    Joh een man hoeft een vrouw vaak niet eens echt knap te vinden om er seks mee te hebben.
    Maar ja ik vind je sowieso triest als je met een ander moet zoenen of erger terwijl je je vrouw 2 freaking dagen niet ziet.
    Vreemdgaan is voor mij de deur uit. Of het nou 1x of meer is (hoewel ik 2x of meer nòg erger vindt).
    Als je daar dan als vrouw bij blijft vraag ik me af waar je zelf respect is...
    Hoewel ik t met 1x anders vind als er kinderen in het spel zijn, maar 2x nee sorry daarvoor is mijn eigenwaarde te groot.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik zat me steeds op te vreten waar die kirsten me toch zo bekend van voorkwam.... Maar nu weet ik het! Haar kerel herkende ik niet terwijl ze in hetzelfde programma zaten hahahah.

3. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Idd! Ben ook turkse en no way dat ik er zo bij loop op tv met bikini! Scheinheil bah! Zijn weer die turken waarom me tenen krom gaan staan! Ben ook geen scheinheil drink ook soms alch en ben modern loop mee met de tijd.maar ik denk dan wel ..hou gewoon je kop is beter :)

4. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Die Marvin, ik dacht echt even dat ie oprecht spijt had, maar nou staat ie volgende week alweer in zijn blote kont met een vrouw???

Vond de beelden die ze lieten zien nog best wel een beetje mee vallen. Benieuwd hoe het verder gaat!

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Waar van dan? ?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    New chicks, Brabantse nachten ofzoiets heette dat programma.

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oh shoot ik loop al een aflevering voor. En ik maar denken jullie zien iets anders als ik. :D Krijg je ervan als je online kijkt via NL ziet.

8. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hij was toch al overtuigd dat hij het verpest had bij z'n meisje. Dus stapt ie daar ongetwijfeld snel overheen en gaat dan nog verder, want ach, valt toch niks meer te redden. Dat soort gasten hebben een soort vreemde vorm van zelfmedelijden.

9. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Huh nee dat loopt gelijk hoor. Hoeveel afleveringen heb je al gezien? 3 toch?

Op internet wordt met verschillende argumenten al ontkracht dat het Marvin zou zijn.

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik vier. Nee het wat em wel :$ Hij heeft erna gewoon open en blood met haar op bed liggen krikken. Verder zeg ik niks :D
    via RTLXL (betaald account) of NL ziet kan je een week vooruit kijken. Als je niet kan wachten NLziet aanmelden voor een maandje op proef :p

11. soeee

soeee Niet meer actief

Door jou heb ik me aangemeld :D

12. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Oke, ben heel benieuwd! Jeetje! Ik wacht het maar even af, Donderdagavond weer kijken!

13. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Haha. Nou have fun :p

14. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat meen je niet! Sorry dan ben ik wat voorbarig geweest ;) ik dacht dat die uitzendingen gelijk lopen.

Maar wat een kl**tzak is het dan zeg. Bahbah. Ik snap niet dat sommige mensen bewust iemand anders zo een verdriet kunnen doen. Maarja aan de andere kant denk ik...bewust? Je doet bewust mee aan zo een programma dus dan niet liggen janken als er zoiets gebeurt. Dan moet je het niet gaan opzoeken.

Ik heb het idee dat er mensen zijn die aan dit programma mee doen puur voor de vakantie en de lust. Die thuis al denken: mijn relatie loopt niet zo lekker en ik zou het niet erg vinden als het over zou zijn. En dan aan dit soort programma's mee doen om eens lekker los te kunnen gaan.

15. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    #115 Anoniempje007, 22 feb 2016
    Laatst bewerkt: 22 feb 2016
  16. Veera

Veera Niet meer actief

Dat idee krijg ik ook. Zo van; hier kan ik eens lekker sex hebben met anderen.. Ofzo. Want als je een normale relatie hebt gebeurt dit natuurlijk niet. Zelfs als je zo stom bent dat je meedoet zou er niks gebeuren want je kan niet in een relatie functioneren als je na 2 dagen vrouwen om je heen meteen "perongeluk" vreemdgaat. Dan heb je wel wat therapie nodig

17. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Vanavond weer!!!

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik was het bijna vergeten.
    Had op youtube eens een ouder aflevering gekeken. Wat liepen die mensen er toen vreselijk bij 😱

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier in België was het gisteren op tv. 't Is echt een felle aflevering, vooral het einde :D Heel facebook/twitter staat er hier vol van!

In 't begin gebeurd er weinig

20. Veera

Veera Niet meer actief

Haha word weer smullen

Deel Deze Pagina