temptation island

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 25 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hey meiden, wie volgt er nog meer temptation island?? 8)

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja ik volg het ook!!!!
    Morgen weer een aflevering :D :D

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Af en toe, als ik er om denk. Vindt het wel grappig.

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Die Andries ken ik ergens van, maar ik weet niet meer waarvan... :(

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Uit big brother!!!
    Die met Kelly ging. ;)

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Heeft hij daar in gezeten?? Met Kelly zeker??
    Hahahahaha ja nu weet ik het weer....

7. sim

sim Niet meer actief

ja lachen he? heb het gisteren opgenomen en moet nu nog tien minuten kijken ofzo, schijnt dat de meiden nu helemaal los gaan!
    ik dacht eerst dat het afgesproken werk was met die andries en zijn vriendin, dat het nep was, hij is zo mediage*l, maar dat die rowena terug is, tjonge jonge, lijkt me dat haar reputatie bij de vorige afleveringen al zon beetje naar de maan was, en nu???
    ik vind het wel leuk om te zien, ze doen het zichzelf aan dus heb er ook geen medelijden mee. mijn man kan zich er behoorlijk over opwinden, hij is zelf ook een aantal keren bedondert in vorige relaties (ik ook trouwens maar wat ik zeg, ze stemmen allemaal erin toe om mee te doen, dan weet je ook dat je iets kan verwachten)

8. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Volg het wel, maar vind het eigenlijk heel naar... Dat echt bijna iedereen vreemdgaat!!! Wat zegt dat over mensen, en relaties enzo????? Iedereen denkt natuurlijk dat het hem/ haar niet zal gebeuren, maar de verleiding is toch te groot blijkbaar. Het zal je vriend maar zijn...

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Andries heeft in 'de bus' gezeten.

ik vind het helemaal geweldig!!
    maar begrijp niet waarom je er zelf aan mee zou doen, je relatie is dan gedoemd om te mislukken, weet zeker als ik mijn vriend daar tussen zet dat ik hem kwijt ben!
    maar blijft wel leuk om ernaar te kijken!

10. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0

Nee dat was niet de Bus hoor(ik denk dat je nu in de war bent met Jop ;) )

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Volg het ook.
    Gisteren is die Bianca, die alleen maar over haar vriendje kan praten, echt over de streep gegaan.
    Die beelden spraken boekdelen; ben erg benieuwd hoe Bjorn reageert als hij bij het kampvuur die beelden te zien krijgt.
    Ook schijnt Liesbeth (vriendin Andries) te ver gegaan te zijn maar dat daar zijn niet zo'n duidelijke beelden van te zien geweest.

Ik zou er ook niet aan meedoen. Heb een hele goede relatie maar ik twijfel toch wel of ik de temptation kan weerstaan.
    De mannen weten precies hoe ze je moeten bespelen; daar zijn volgens mij weinig vrouwen tegen bestand.

Woensdag weer lekker kijken :D .

Silly

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    oh, dat hoorde ik van een vriendin van me, heb zelf de bus nooit gezien.
    SORRY!

13. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Andries en Liesbeth die waren allang uit mekaar,Liesbeth vind het maar wat leuk dat ze nog ff mee op "vakantie" kon

14. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0

Geeft niks ;)
    Ik heb de Bus I en II wel beide gevolgd,in tegenstelling tot BB,dat "volgde " ik nooit zo

15. sim

sim Niet meer actief

zie dat dacht ik al van die andries, hebben jullie gezien hoe hij die rowena beetpakte??
    ik zou hier ook echt nooit aan meedoen, tijdens de kampvuren worden de stellen ook tegen elkaar uit gespeeld, ze raken verhit en denken dan wat hij mag kan ik ook en dan krijg je dat! als je inderdaad ziet hoe de vrouwen te werk gaan! en ook zo belachelijk dat de vrijgezellen onderling jaloers worden en de jongens naar zich toe eigenen!

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hier nog een trouwe volgster!

Andries is idd uit het bb huis herkende um meteen!

Bianca der beelden spraken idd boekdelen! En toen ze stephan koos voor der date trok ie echt zo'n gezicht van "nou het moet maar" :p Eerst telkens beelden over hoe bang ze wel niet is dat bjorns hartje naar iemand anders gaat en dan gaat ze zelf weer de fout in. Dat is al 1 relatie op de klippen.

Liesbeth der beelden waren een beetje donker maar toch ook wel duidelijk wat ze daar in die zee deden :p

En Cheyenne is echt helemaal verliefd volgens mij met die glunderende oogjes!

17. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Andries is gewoon een "rokkenjager"
    Heb je wel eens op zijn site gekeken,op feestjes staat hij maar wat graag met meisjes op de foto

18. sim

sim Niet meer actief

heeft hij een site dan??
    cheyenne is echt wel verliefd! zonde ze heeft zo'n leuke vriend! en die bianca tja, als het er een keer inzit..vind trouwens die vrijgezel van bjorn wel een mooi meisje kan me wel voorstellen dat ze zich bedreigt voelt, vind dat meisje wel wat onterecht bezitterig maar goed!
    ik moet die laatste beelden nog zien, maar mijn dochter kwam beneden en dacht mm niet zo pedagogisch verantwoord haha

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha idd!!

20. sim

sim Niet meer actief

wat is die link??

Deel Deze Pagina