hallo allemaal, ik krijg een kitten Een kater en nou zoek ik nog een leuke naam. Weten jullie mischien wat leuke namen? onze hond heet dana en daar moet het dus niet op lijken.... groetjes laura
ik heb zelf 2 katten die heten breezer en amstel....... voor deze heb ik een zwarte kat gehad, die heette BACO (bacardi-cola) of juist een hele stoere naam; eehh. scooter ofzo! of we gooien het in de snoep! TWIX of: ELVIS hihi, of meneer de Boer! klinkt heel leuk als de kat binnen moet komen! "meneer de Boer, nu binnen komen!!! dan krijg je eten!!!" hahahahaha succes!
haha, geef die boer ook n stoel! Onze kat heeft Jesse James Mozes (veel naam voor 1 kat). Een vriendin heeft een kat Diego genoemd. Wat vind je van Henk?
haha wat een grappige namen allemaal.....maar ja ik denk er ook aan dat als ik straks bij de dierenarts kom en dan roepen ze: ja kom maar met meneer de boer hahaha zelf zat ik ook nog te denken aan Bailey.....
onix: edelsteen: hoe heet je kater? o..niks... vond ik als kind helemaal geweldig. bunker vind ik ook gaaf, net als veron, katja en dweezle... laat je ons wel weten wat het geworden is? Gr Bengel
die van ons heten harley(omdat mijn vriend gek van harleys is en hij heeft er 1) en gizmo (die heb ik bedacht) liefs san.
Of Scampi en Gamba (is misschien leuker als je er twee zou hebben, hihi)! Of Kittekat! Mispoes is ook leuk, maar ja het is een kater! Of Sushi! Als ik er nog meer weet, kom ik bij je terug! P.s. Frodo vind ik zielig, moet ik altijd aan iets lelijks denken! Net als Hobbit!
Ik heb er twee, die heten tarzan en jane! Het zijn wel twee meiden, maar zij weten toch niet het verschil tussen meiden en jongens namen! Ze weten volgens mij nog steeds niet hoe ze heten, want ik noem ze altijd meiden of dames..... Ze reageren niet eens als ik tarzan of jane zeg! Als ik boos op ze ben roep ik heel hard: dame(s)!!!!!! Dus volgens mij denken ze dat ze allebei zo heten..hihi Marian
Ha ha Ooievaar, mijn kater heet Diesel.... Ik heb ook nog 2 poezen en die heten Mexx & Puma... Ik heb geen raskatten maar merkkatten... Ik had eerst een broertje en een zusje het zusje heette Levi, maar die is overleden, vandaar mijn naam Het broertje heb ik nog steeds dat is Diesel... Levi & Diesel vond ik gewoon leuk klinken, ik had erover gedroomd Toen Levi overleed wilde ik eigenlijk geen andere maar Diesel was er aan onder door aan het gaan en op advies van de dierenarts hebben we een kitten erbij genomen, dit was Mexx... Puma was een kitten die op straat zou gezet worden, het was eigenlijk nooit mijn bedoeling om er 3 te hebben maar dit vond ik zo zielig... Mijn moeder haar kat heet Onyx en haar poesje heet Bailey... Succes met kiezen, laat je nog weten hoe je kitten gaat heten??? Veel liefs Levi