temptation island

Discussion in 'De lounge' started by sim, Apr 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
  2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik ga er nog even lekker voor zitten...

Ben benieuwd! ;)

Gr. Cellie.

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    t hoge woord is er uit: Ze zijn uit elkaar!!!

Cheyenne was ook helemaal (de eerste nacht samen) niet blij om weer bij kevin te zijn zo op die beelden te zien!!!

Die andere maakt t maar mooi goed met een armband, hij weet hoe die het moet aanpakken zeg

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik zag het ook ja, ze keek niet happy.....
    en van die paar dagen nog samen een hotelletje in werd ze volgens mij helemaal 'down'!!

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    aaaah, uit elkaar! Maar als er iets gebeurd zou zijn, dan hadden we t wel gezien, hoor. Die camera's staan overal bij.

6. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Wat een flutaflevering zeg! MEGA-veel herhaalde dingen en dan dat reselijk zoete gedoe van die Len en Lieset. Leuk hoor dat ze bij elkaar zijn en extra verliefd op elkaar zijn geworden, maar dat ze nou speciaal voor de tv met 3 vrijgezellen uit moeten gaan??
    En dan hebben we in dat hele uur maar 2 stellen teruggezien. Dit programma wordt wel vreselijk uitgemolken zeg. Dat was met de vorige Tempt. Isl. wel anders. Ik vond het vanaf het laatste kampvuur met de minuut minder leuk worden. Je kijkt er nu eigenlijk naar, omdat je alles hebt gezien en je dan gweoon alles wilt zien, maar eigenlijk ...
    Nou ja, genoeg geërger.. :)

7. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    Hmmm, m'n buuf kwam binnen en ik baalde dat ik het niet verder kon kijken maar zo te lezen heb ik dus niets gemist?!

8. carry

carry Fanatiek lid

Jul 30, 2005
    1,397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Kan er niks aan doen maar die Cheyenne vind ik maar een gluiperige meid, en dom dat ze zo,n vent als Kevin laat schieten. De beelden van het lieve meisje toen ze net binnen kwam op temptation zijn toch wel heeeeeel erg aangetast, hoe kan iemand zich zoooo anders voordoen dan dat zij in werkelijkheid is! Ik denk voor die Kevin dat het maar beter is! Al had die wel liefdes verdiret volgens mij!! Mss na de beelden die die nog kreeg dat dat ook over is ;)
    Zooo genoeg gezeurd over TI, woensdag ga ik wel weer kijken alhoewel ik het er mee eens ben dat dit veeel minder leuk is om te kijken dan de afleveringen dat ze daar nog aanwezig zijn! Maar.... het blijft verslavend, wil weten hoe het afloopt met iedereen. :)
    Groetjes Carry

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jaaa leuk!
    Maar afgezien van t feit, dat ik niet camera geniek ben, geen maatje 36 aan kan en ik met mn 28 echt te oud ben voor zo'n programma (vraag me niet naar mn zwangerschapsstrepen enzo meer), ben ik getrouwd en heb n kind, hoop ik volgend jaar rond deze tijd weer zwanger te zijn of te worden. En ik geloof dat ze daar niet mee in zee gaan. ;)

Je hebt idd niks gemist Aman, vette tegenvaller dat ik wel alles gekeken heb.

Ik vind die griet geen domme meid. Ze was al sinds haar 14e met Kevin en ik vind haar erg netjes. Ze praat niet over haar ex en over dingen die t verhaal wel sappig maken, maar mensen alleen maar kunnen beschadigen. Ik vind haar wel discreet en ik denk dat er werkelijk niks gebeurd is. Miss wilde ze wel stil houden, dat ze samen in 1 bed hebben geslapen. Kan ik me zo voorstellen.
    Ik blijf erbij, dat wanneer er wel iets gebeurd zou zijn, het uitgezonden was. Want overal waren er camera's bij en dan was t echt wel op film gezet.

10. sim

sim Niet meer actief

huh?ik heb een stuk gemist! :x ik heb het einde gezien van kevin en cheyenne, en dat hij dat stukje te zien kreeg, en toen was het ineens afgelopen, betekend het nu dat ze uit elkaar zijn of heb ik nog een stuk gemist? woensdag wordt het van hun niet vervolgd? huh? hellup?informatie?????

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ze zijn uit elkaar. Kevin hoopt dat Cheyenne naar hem terug wil.

12. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja een vreemd eind he, maar ze zijn inderdaad uit elkaar...

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik vind het ook wat cheyenne betreft alleen is het toch sneaky als er iets achter gehouden wordt!! Het is vast niet iets groots maar als zij beiden zeggen dat "het"zalig was en het mag niet vertelt worden dan is er zeker iets gebeurt!!

14. Naomy

Naomy Actief lid

Nov 12, 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Is cheyenne nu bij die mattieuh dan???

Heb t gister helaas niet kunnen zien :(

15. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Nee, niet op zo'n manier maar ze bekeken wel samen het filmpje...

Ze is dus vrijgezel op dit moment...

doei

16. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb het niet helemaal gezien en ook niet dit topic helemaal doorgespit...
    maar we hadden het er met collega's over... maar als ik daar met me vriend zat nou sorry hoor.... maar ik kon ook niet van al die keres afblijven! Hihi ik denk dat het niet te doen is hoor! hoeveel ik ook van me vriend hou! het is en blijft daar een hete boel! me vriend en ik hebben het er wel eens over, hij denkt er precies hetzelfde over!
    maar hoe denken jullie erover dan?

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik kijk meer uit naar de aflevering van woensdag die lijkt me wat heftiger :)

18. sim

sim Niet meer actief

waarschijnlijk is het daarom ook in die volgorde gemonteerd, heb de aflevering van gister nog op een video weten te bemachtigen (hoezo verslaafd hihi) maar zag ook een voorstukje van bianca dat ze zich zat te irriteren aan bjorn die zat te eten, nou eeh dan ben je wel ver heen hoor! haha

eerlijk gezegd zou ik nooit aan zo'n programma meedoen, maar als het zou moeten zou ik denk ik niet in die moves van die mannen trappen, ze zijn eigenlijk wel heel voorspelbaar, je weet wat je met je ventje van thuis hebt en al lijkt het allemaal zo verleidelijk en spannend (wat misschien wegge-ebt is uit een langdurige relatie) op een moment komt er in elke relatie (als het goed is) rust voor de spanning in de plaats, vind ik juist fijn als je op dat punt bent beland, want die rust is voor mij de zekerheid en dat geeft weer veiligheid, dus ik denk dat ik dat nooit op het spel zou zetten (bovendien zijn mijn man en ik in het verleden beide bedondert geweest dus dat zouden we elkaar niet aandoen, we weten beide hoe dat voelt)

19. sim

sim Niet meer actief

heb ff dat nummer gezocht waar cheyenne het over had (die met die levenswijsheid erin haha) maar goed wel een lekker lounge nummer dus iedereen die van lounge muziek houd! baz luhrmann: wear sunscreen!

20. sim

sim Niet meer actief

vanavond laatste aflevering voor de fans!!! ;)

Share This Page