Ik kijk het ook altijd..alleen.. Mijn man vind er ook twee x niks aan. Maar ik vind het wel ontzettend spannend worden, wat zal die Bianca vanavond nou weer flikken.
haha, wisten jullie al dat ze dat filmpje van bianca niet meer vertonen?! hoe zou dat nou komen?!!! mijn vriend is bijna erger dan dat ik ben, hij kijkt vanavond liever temptation island dan voetbal! volgens mij is hij echt ziek aan het worden. net saampies mclouds daughters zitten kijken, vraag me af en toe af of ik wel een echte man heb, haha. beter dit dan ruzie om de afstandbediening!! veel kijk plezier vanavond!
Ja Ja hier nog een trouwe kijker van temptation island. Ik vind het heerlijk om lekker lui op de bank naar zo'n soort programma te kijken. Zou er zelf trouwens nooit mee meedoen maar gelukkig zijn er mensen die dat wel doen zodat wij weer iets hebben om naar te kijken. Vind het wel stom dat er zoveel vreemdgaan maar ja als je aan zoiets meedoet dan is die kans wel heel erg groot, je zet a.h.w. je relatie op het spel. Die Bianca valt me echt vies tegen, in het begin een grote mond van ik zal laten zien dat ik niet vreemdga, nou een maandag hebben we het allemaal kunnen zien ben benieuwd hoe Bjorn reageert, ze laten af en toe al een stukje zien van de laatste aflevering waarin hij nogal tekeer gaat hebben jullie dat niet gezien? Nou allemaal weer veel plezier met kijken.
Het was weer een mooie show zeg Die Bianca.... Wat kan zij gemeen zijn zeg. Haar vriend mag helemaal niks, maar zij wel...
Die bianca laat er geen gras over groeien volgende x Vol in de camera met de benen wijd Ik hoop dat die Bjorn het er ook van neemt hoor
Zooo hé, wat kan die Bianca LIEGEN! Hij mag idd niks en zij ..... er maar op los! Ben benieuwd naar de volgende aflevering, Bjorn gaat denk ik met Liesbeth het bed delen. Waarschijnlijk nadat hij de schokkende beelden van Bianca gezien heeft. Ik hoop dat het snel maandag is, ben zo benieuwd!
Ik niet in ieder geval haha Maare, als zij zich ook graag zelf verwend voor de webcam dan waarom dit niet
Ik heb het vanavond ook gekeken en wat ik nog het fraaiste vond is dat Bianca het zelf "knuffelen" noemde wat ze met die Stephan deed Dan wil ik niet weten hoe het er aan toe gaat als ze echt van bil gaan... Ordinair maar oh zo heerlijk vermaak dit soort series...
ze hebben inderdaad het filmpje eraf gehaald! haha! en als dat knuffelen is! ze kan ook zo druiperig uitkijken tjonge jonge, ik kan me trouwens niet meer voorstellen dat die bjorn er iets van weet hoor, als je zag in dat voorstukje hoe hij zat te trillen, dat leken mij echte emoties! geweldig trouwens hoe tanja liesbeth aanpakte met de opmerking: wat zou je doen als je er achter kwam dat andries het probeerde te verdoezelen... ze kreeg tranen in haar ogen! alle mannen praten over die "natte vinger" haha, ze probeert zelf te verdoezelen! maar goed, vind het weer geweldig, dat uur is jammer genoeg zo om, mag van mij wel twee uur duren zo'n aflevering en dan elke avond haha 8)
gisteren was het weer feest. Die Bianca loopt heel zielig te doen, dat ze haar vriendje mist ed, maar ondertussen wel met een kerel het zwembad in duiken. Ik zeg: stille wateren, hebben diepegronden. Knuf juud