Ik las gister dat Bjorn en bianca samen op dreamdate gaan ... zal een mooi bloedbad worden dan Ik kijk ook weer uit naar vanavond
ik zit er vanavond ook klaar voor!! op het werk is het natuurlijk gesprek van de dag en morgen helemaal
Ik zit ook met smart te wachten strax! Op mijn werk moet ik hiermee niet aankomen poehee dat vinden ze helemaal nix hahaha
het valt wel op dat sommige mensen er helemaal niks van moeten hebben en dat sommige (wij dus!) er van kunnen genieten!
Dat was weer smeuïge televisie Ben benieuwd of Bjorn zich nu ook laat gaan. Voor de nieuwsgierigen onder ons www.temptation-island.nl
Vind t echt shit voor Bjorn, maar ja aan de andere kant kun je dat verwachten als je mee doet aan het programma...
Sooooo.... Bjorn ging helemaal over de flos..... En zij maar zeggen dat er niks aan de hand is en ze alleen geknuffeld heeft..... Weet niet wat zij onder knuffelen verstaat..... Vuile..... Sorry, mag niet. Wie volgt?? Ik zeg Liesbeth en Andries...... Knuf Juud
Ik snap niet waarom Bjorn over zijn toeren gaat. Hij vind het ook best als Bianca in haar echte leven de prostitue uithangt en zelf zou hij ook zoiets doen, Ik snap het even nie meer.
haha, wat een sensatie, ik moet zeggen dat ik ook een beetje een knoop in mijn maag kreeg toen bjorn dat ding in handen kreeg, je zag ook dat alle mannen steeds zenuwachtiger werden, ben echt heel benieuwd naar morgen! (zelfs mijn man die normaal echt walgt van dit programma zat dit keer gekluisterd aan de buis ) ik heb trouwens echt het idee dat die bianca niet spoort hoor. en ik denk ook dat andries en co de volgende zijn......