Ik kijk ook. volgende week maandag zijn Bianca en Bjorn bij elkaar. Ik ben benieuwd hoor. En voor die Stephan is het niet meer dan een vakantieflirt. Geweldig toch. Wat ga je dan af zeg. Mijn vriend kijk zelfs ook mee.
Hey meiden, hieronder tref je een artikel aan wat door de Belgische TV blijkbaar officieel naar buiten is gebracht.. ********************************************************** VT4 MISNOEGD OVER TEMPTATION ISLAND-DEELNEEMSTER. Dat Bianca Mommen (23) en haar vriend Björn Cools (28 ) trouw als een rekbaar begrip beschouwen, kan u zien in Temptation Island op VT4. Nu blijkt bovendien dat Bianca als prostituee werkt. BIANCA IS ERG ONEERLIJK Ik ben geen prostituee verdedigde Bianca zich eerder. Maar het klopt dat ik actief ben als erotische masseuse. Verscheidene sites op het internet verraden echter dat er meer aan de hand is. Bianca, die zich tijdens de werkuren Alana laat noemen, is tegen betaling te boeken. Er wordt nog aan toegevoegd dat alles bespreekbaar is. Haar werkgever, Jessy Dreamhouse in Reet, laat op de website weinig aan de verbelding over. Op de fotos is haar gezicht niet te zien, maar het is duidelijk dat het wel op Bianca Mommen gaat. TELEURGESTELD We vinden het zeer jammer dat Bianca ons nooit heeft verteld dat zij in de prostitutie werkzaam is, zegt VT4-woordvoerder Kristof Demasure. Ze heeft het moedwillig verzwegen. Pas aan het einde van de opnamen kwamen we erachter, maar zelfs toen bleef ze het ontkennen. Ze gaf wel toe dat ze in het verleden erotische massages had gegeven. Maar blijkbaar gaat het dus veel verder. Verder vinden ze bij VT4 dat de oneerlijkheid van Bianca de geloofwaardigheid van het programma ondermijnt. Temptation Island draait om verleiding, maar waar is de verleiding als één van de kandidates er zon beroep op nahoudt? aldus nog Demasure. Dit is een realityprogramma, en dan moet het spel zo eerlijk mogelijk worden gespeeld. Hadden we geweten dat Bianca op die manier aan de kost komt, hadden we haar zeker niet geselecteerd. Ja, we zijn erg teleurgesteld in haar ULTIEME TEST Vóór ze zich inschreven, had Bianca haar vriend Björn al eens bedrogen. Temptation Island zagen ze als de ultieme test om uit te maken of ze elkaar trouw konden blijven. Maar de beelden die VT4 tot nog toe toonde, voorspellen wat dat betreft niet veel goeds. Of Bianca en Björn misschien t%och slagen in het opzet van hun test, krijgen we te zien op 25 mei, wanneer alle deelnemende koppels terugblikken op hun avontuur.
Ik vond net nog even dit... Tim De Pril, bekend van Temptation Island en zijn affaire met Ann Van Elsen, heeft nu een relatie met Liesbeth uit de huidige editie. Reeds een dikke maand zijn Tim De Pril en Liesbeth Van Muylem een koppel. Tim: Ik heb haar leren kennen toen we opnieuw in België waren. We hebben een aantal keren afgesproken. Het klikte. Het ging heel vlot, heel spontaan. En van het één kwam het ander. Toch is Tim bang om in hetzelfde zwarte gat te vallen als toentertijd met Ann. Het koppel kijkt dus uit voor teveel media-aandacht. (HLN)
Maar dan zal die Bianca toch vaker vreemd zijn gegaan als ze dat als beroep heeft. Ik begrijp ook niet dat die Bjorn het allemaal goed vindt. Maar het blijft toch nog wel leuk kijken hoor. Tot het eind.
Dat vond ik dus ook, maar toen zeiden een paar mensen dat hun werk en prive gescheiden houden. Niet mijn droombaan, maar goed. Maar dat als ze hoer is puur werk is en hier zijn ze prive en dat ziet hij dan echt als vreemdgaan. Maarja ik vind het maar een raar stel
Dat kan ik me opzich wel voorstellen. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn vriendin ook in de prostitutie zit...ok ook niet mijn droombaan, maar ik ga haar er niet minder aardig om vinden. Ook zij heeft een relatie en wij kunnen nog steeds niet begrijpen dat hij zich daar goed bij voelt. Toch houden zij prive en werk gescheiden. Zij ziet het echt puur als geld verdienen en er komt echt geen liefde of verliefdheid aan te pas...puur en alleen sex. Ik praat best veel met haar over haar werk, vind het op de 1 of andere manier best interressant (begrijp me niet verkeerd!!! Niks voor mij, maar gewoon hoe zij in dat wereldje leeft ) Dus het kan wel prive en werk gescheiden houden...al hoef ik er thuis niet mee aan te komen hahaha (en zou t absoluut niet willen)
O nee als mijn vriendin ook in die wereld zou zitten zou ik haar inderdaad ook echt niet minder aardig vinden. Ik respecteer ieder zijn eigen keuzes. En is misschien erg bot gezegd maar als er geen hoeren zouden zijn geweest volgens mij waren er dan veel meer verkrachtingen, denk ik.
Ben ik helemaal met Chelleke eens. Ik zou ook niet iemand er minder aardig om vinden, maar waarom moet je erom liegen? Dat begrijp ik dan niet.
Daar kan ik jullie alleen maar gelijk in geven! Wat ik zo waardeer aan mijn vriendin is dat ze er zo open over is. Behalve toen ze laatst op mn vriend zijn verjaardag was en ze in gesprek was met mijn vader, heeft ze er maar ff een ander beroep van gekletst, maar dan meer uit fatsoen . Maar voor de rest: ze schaamt zich er niet voor en komt er eerlijk voor uit en dat getuigd resprect vind ik! Dat Bianca de boel aan elkaar liegt maakt haar dus wel een vreselijk mens...heb echt een hekel aan mensen die van alles aan elkaar liegen! Wees gewoon eerlijk! Duurt nog altijd het langst
Dat kan ik wel begrijpen dat ze dan iets anders zegt, kan me daar wel iets bij voorstellen want heel veel mensen kijken dan toch gelijk met andere ogen naar je.
Eerlijkheid doet zeker het langst. We zullen morgen wel zien hoe ze is. Als het goed is komt haar moeder ook nog langs zag ik in een voorstukje.
Heel de serie bedoel ik. Ik denk dat het al wel bijna afgelopen is. Ik kijk de herhaling ook niet hoor, maar voor de echte fans
Ja ik ook. Volgende week ben ik met vakantie. Maar gelukkig ben ik maar 5 dagen weg en dan kan ik die zondag nog de herhaling zien.. Wat ben ik erg zeg. En nu ga ik mission impossible kijken. Fijne avond!!! Bye Bye....