Ik denk dat dat komt omdat ze nog zo jong is. Ze wil wraak en denkt daarbij niet goed na over de consequenties. Wel sneu, want een boel mensen zullen haar er heel lang aan helpen herinneren..
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/3843461/temptation-tim-ging-met-500-700-vrouwen-naar-bed hahaha de man van 500/700 vrouwen
Haha met zijn pussy magnet tattoo de player van aalst. Sjonge jonge. Alleen maar huilen om zijn babytje deberaaahh. Echt ik krijg kotsneigingen als ik die jongen hoor
Ik vind Megan een leuke griet! Pleur op joh, volgens mij zijn er op de hele wereld nog geen 700 vrouwen te vinden die dáár overheen willen!
Haha ik vind het zo erg, want op sommige momenten lijkt Tim echt heeeel erg op mijn vriend Bij de intro toen ze voorgesteld werden dacht ik al: hé, die kerel lijkt wel op mijn vriend qua uiterlijk! En nu... Al dat gejammer, ik vind het echt een verschrikkelijke persoonlijkheid haha. En toch blijf ik hem qua uiterlijk steeds associëren, grúwelijk En als ik mensen dan hoor klagen over Tim, voel ik me bijna persoonlijk aangevallen
Met die kers fantastisch!! Maar ik denk het ook en die arme Deborah dan..... dat vind ik dan oprecht sneu! Maar 500/700 vrouwen: hij droomt goed zeker? Hij is niet eens lelijk, maar dat gejank de hele dag is een enorme afknapper natuurlijk. Dat hebben al die scharrels natuurlijk nooit gezien
Volgens mij gaat dit nog een "interessante" wending krijgen en is onze jankerd Tim echt niet zo braaf als dat hij nu overkomt En Megan vind ik een leuke meid. De actie was niet echt heel handig om dat op Nederlandse tv te vertonen maar het meisje is nog jong en heeft dit ook in een opwelling gedaan. Anyway ik geef haar groot gelijk Alleen volgende keer handdoekje over de cam
Ik ben enigzins verbaasd dat Joshua na die nacht nog steeds zo veel bij der blijft. Had ergens verwacht: hop erover en klaar... Maarja, dan zou hij nog niet bewijzen dat er mannen zijn die anders zijn dan Kevin
Dat dacht ik dus eerst ook. Toen ze in t zwembad zaten en zij zo aan m hing dacht ik even te zien dat hij dat niks vond. Maar een seconde later sloeg hij zn arm om dr heen. T verbaasd mij idd..
Dan zal ik wel naïef zijn, maar ik had dat wel verwacht. Joshua wil haar volgens mij echt de ogen openen.. al is hij een verleider.
Naïeve ik hoopt dat ook! Die arme meid heeft wat meer zelfvertrouwen nodig en als hij haar nu als oud vuil behandeld wordt het allemaal alleen maar erger...
Ben ik het mee eens hoor. Maar ik zie niet echt de chemie zoals tussen Ken en Lize ofzo. Dus had t gewoon niet helemaal verwacht.