Hij komt er al van terug, max. 100 meisjes. Pfff, telfoutje van zo’n 600 vrouwen . https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/3846521/temptation-tim-krabbelt-terug-waren-maar-100-meisjes Maar ik vond hem zo sneaky doen met zijn microfoontje over Cherish of hoe ze heet. Waarom zo stiekem, je kunt toch gewoon zeggen dat je haar de leukste van het eiland vindt juist al zou je er verder niets mee bedoelen.
Ik denk dat Tim ook vreemd gaat. Deborah weet ik niet. idd net zoals dat microfoontje. Sneaky bastard. Medzi is denk ik een player eerste klas en kan het ook hierbij laten. Hij lijkt mij zo'n type, hoe meer aandacht ik heb, hoe meer mijn ego groeit. We zullen zien haha. Danielle is sneaky net als haar vriend. Of ze vreemd gaat weet ik niet. Jeremy is nog niet echt in beeld en Vanessa vindt het wel leuk om aandacht te krijgen van die Gino (daar zou ik dus echt niet op vallen, totaal niet mijn type, blehh). Joshua is in mijn ogen alleen een verleider. Is heel jong en geniet van de aandacht. Fabrizio doet net of hij van Danielle houdt. Super nep! haha Laethitia verleidt te veel. Alleen krijgt ze het niet echt voor elkaar. Als een vent zo bij mij zou doen, zou ik echt afknappen. Zwanetta doet het wel aardig. Ik ben benieuwd hoe ver ze komt. Mooie kleur haar had ze in Temptation talk.
Ik ben er bijna 99% van overtuigt dat Tim de fout in gaat. Heb net aflevering 6 vooruig gekeken en het viel me in de intro (die elke week voor de aflevering getoont word) op dat je een vrouw heel hard hoort gillen "ik haat hem zoooo hard" dat is Deborah haar taalgebruik aangezien ze ook telkens roept ik mis hem zo hard. En aangezien Megan klaar is met Kevin denk ik niet dat hij nog iets kan doen waardoor zij zo zou reageren. En de nederlandse dames praten niet zo. Snappen jullie me nog
Dat zat ik ook al te denken... we gaan zien of we gelijk krijgen. Ik vind sowieso dat die jongen een masker voorhoudt. Megan vindt dat die Kevin fake doet, terwijl ik het idee heb dat hij echt oprecht overkomt. Maar van tim ben ik daar niet zo van overtuigd; Mr Pussy Magnet...
Nee, die zie ik ook niet. Denk ook niet dat ze een relatie krijgen, maar wel dat hij zijn best blijft doen om haar te laten zien wat ze wel verdiend. Bij het vorige seizoen hoorde je Lisa iets roepen in de trant van 'ik wil hem op zijn bek staan'. Maar dat ging uiteindelijk over de vriend van Rosanne, dus het kan alle kanten op .
Inderdaad een goede theorie! Ik denk ergens ook dat Tim vreemd gaat, iets klopt er niet aan zijn doen en laten. Ik vind hem misschien ook nog stiekemer dan Mezdi.
Jammer he. Denk dat die wel weer spanning brengt. Donderdag ochtend 1ste wat ik doe. Kind voeden met een kop koffie en temptation aan
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1729056/broer-verklapt-temptation-island-joshua-heeft-een-vriendin
Ja beetje raar... Misschien was het nog pril en had hij nog geen relatie toen hij zich opgaf? Er is zelfs een keer een stel geweest dat meedeed waarbij achteraf uitkwam dat die al een tijd uit elkaar waren voor het programma begon (Belgische temptation seizoen 15 jaar geleden of zo). Dat verklaarde meteen waarom die kerel al heel snel helemaal los ging