Schijnt zelfs 10 keer vreemd gegaan te zijn. En dan telt ze alleen de keren dat hij seks had met een ander.
ik krijg de gedachten "het zal je kind maar zijn die daaraan mee doet" maar niet uit mijn hoofd.Dat je als ouders zijnde ziet dat je dochter het keer op keer pikt dat haar vriendje vreemd gaat en daarna op tv sex heeft. Of je zoon die geen respect voor vrouwen heeft en zijn vriendin elke keer bedriegt. Of nog erger de verleiders die op tv willen met het doel sex te hebben met een wild vreemde om diegene zijn/haar relatie bewust kapot te maken. Wauw, ik zou me kapot schamen en mijn opvoeding zwaar in twijfel trekken!
Ik zal het subtiel houden, haha. Maar wat is die Mezdi toch een kwal, bah. Krijg de kriebels van hem. En Gino, hoe lullig als Deborah later de afleveringen terug ziet...
Tsja, je weet dat die verleiders daar zitten voor 'het spel'. Ik vraag me wel eens af of er voor hun iets tegenover staat als het ze lukt ofzo
Ik had gehoord dat ze een mooi geld bedrag krijgen. Hoeveel weet ik niet. RTL heeft toch zat geld haha 1 nachtje in dat huis koste het al heel heel. Bij elkaar zou het 20.000 euro kosten. Je moet er wat voor over hebben! Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vond de aflevering van donderdag wat saai. Waarom gaan ze niet op dreamdate ofzo? Ik hoop dat het wel wat spannender gaat worden. En dat gejank van Kevin, vond ik ook wat overdreven. Hij heeft totaal geen respect voor zijn (nu dan ex haha) vriendin. Wat zei hij nou, er loopt kaas uit haar oren en ze is koekeloerend en daarna zei hij nog dat zij een slet was en niet hij. Medzi zei niks voor niks, dat Kevin niks negatiefs meer mag zeggen over Megan of helemaal niet meer over haar mag praten zelfs haha. Dus Kevin, take break and have a shotje ofzo. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Ja klopt.. dat had ik ook gelezen. 10 x in een jaar.. dat is bijna iedere maand een keer. Wat een eikel ben je dan zeg. En iedere keer maar vroeger vroeger vroeger Ze zijn nog jong allebei.. maar man wat een figuur. Mezdi is een tweede haroon. Denken dat de camera's je niet zullen zien. Niet heel snugger want ook bij haroon zagen ze erg veel. Dan had hij toch kunnen verwachten.. maarja volgens mij denkt hij dat hij er te slim voor is
Idd die Kevin!! Pfff vind het prima zo. Zelf alles wel kunnen en doen. Maar als zijn vriendin iets doet. Maar daarvoor voelde ze al heel snel dat hoe Kevin met haar omgaat niet normaal is. Kevin heeft dus totaal geen inzicht in zijn eigen gedrag .
Die Mezdi zit maar te miepen dat hij niets heeft gedaan en totaaaaal niet begrijpt waarom Danielle zo verdrietig is en die kerels gaan daar allemaal gewoon in mee. Er is niemand die zegt: ja, maar Mezdi weet je nog dat Zwanetta topless tegen je aan stond te schurken in de zee, waar de camera's jullie niet konden zien? Zou verkeerd over kunnen komen hè, gast! Aan de andere kant kan Danielle er natuurlijk ook wat van...
Whahaha Kevin in de eerste minuut van ep 7: een normaal mens doet dat niet hoor. Die kerel maakt zichzelf zo enorm belachelijk.
De reactie van Kevin zijn vriendin op de spijt betuigingen!! Wow fijn dat ze zo duidelijk doorheeft dat hij echt nep is. Fijn dat ze in elk geval nu van zo iemand verlost is En dan nog dat die jongens het nog opnemen voor Kevin. Maar goed. Heb wel genoten dat de rollen nu omgedraaid zijn . Al is natuurlijk ook veel in scène gezet waarschijnlijk. Heel apart allemaal .
Wat is het stil hier! Komt morgen aflevering 8 online? Weet iemand trouwens hoeveel afleveringen er zijn in een seizoen?!