Volgens mij ben ik de enige die elke week braaf voor de tv zit. Ik vind het heerlijk om met wat lekkers erbij te kijken en dan daarna die temptation talk. Als ik alles al kijk is de lol er voor mij af, dan heb ik niks meer te kijken op donderdag.
Uit pure nieuwsgierigheid toch even naar de laatste paar minuten gescrold. Had geen geluid nodig om dat te begrijpen .
Ik zeg het ook soms tegen mijn man (die het een stom programma vindt, maar teleurgesteld is als ik al gekeken heb...) “Wat zal haar moeder trots op haar zijndat ze zo goed met haar billen kan schudden op tv” (Zwanetta zeg maar)
Ja en die zwanette is gewoon een proffesionele danseres. Danst heel vaak bij bekende (nederlandse) artiesten in shows. Dan denk ik echt waarom? Je verpest je hele cariere op deze manier toch?!
Man en ik kijken ook op donderdagavond, maar wel 1 vooruit. scheelt maar 1 donderdag avond dan dat we niets meer te kijken hebben
Nee hoor, ik wacht ook braaf tot donderdagavond elke week. Ga daar dan echt heerlijk voor zitten. Al word ik wel heel nieuwsgierig van de reacties op aflevering 8..
Dat klinkt veel belovend Ik ben gestopt met kijken toen het geluid weg viel. Hopelijk doet dat het weer als ik door deze stapel was heen ben.
ja die kijkt vaak wel mee. En hoopt dan juist dat ze vreemd gaan. Ik vind het trouwens ook een dom programma. Maar toch wel weer leuk om te kijken.
Ik ga misschien vanavond op videoland kijken maar man is vroeg thuis (normaal ma-vr weg) en ik moet eigenlijk nog weg... Vind het alleen jammer dat ik de temptation talk niet gelijk kan zien dan
Ohhh ik kon niet wachten... en ik heb toen het geluid wegviel nogmaals geladen en op 17 min gezet, toen bleef het geluid... Tim is echt slecht!! whahahaha