Hier wel. Wij keken het jáááren geleden ook samen, natuurlijk vinden we het een dom programma, maar wel vermakelijk. Mijn man denkt dat die Tim ook nog wel eens de fout in kan gaan.
@Evi88 @Zonnestralen @mum2be2 Ff opnieuw starten en doorspoelen, dan werkt die weer @Youtan Als mijn vriend thuis is kijkt mij mee, zonder commentaar
Neeee, zit ik 15 min aflevering 8 te kijken, stopt hij er mee.... video verwijderd. Heeft iemand nog een andere link dan bundavids.com?
Ik doe dat ook met een vriendin vind t echt geen punt om het 2 keer te kijken. En dan daarna nog naakt daten xD
http://axed.nl/temptation-island-2018-aflevering-8-2/ Aflevering 8. Wel een iets mindere kwaliteit! Veel plezier!
Die van mij niet.. die snapt niet dat ik dit leuk vind haha. Maar hij is doordeweeks altijd werken in de avond dus niemand die me stoort als ik er lekker voor ga zitten .
Bij mij doet de hele aflevering het nu wel met geluid op Bundavids. Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, ik zag zulke grappige memes en tweets voorbij komen dat ik nou eens wilde weten waar dat om ging echt leedvermaak dit. Oh en dat nieuwe blonde meisje vind ik echt verschrikkelijk die tattoo .
Mijn ex zat me net nog uit te lachen. Dat ik zulke pulp kijk. Alsof hij alleen maar nuttige dingen keek
Die denise lijkt wel een hitsige hond zeg. Jeetje. Kevin vind ik een triest figuur. Mezdi tevens ook. En dankzij jullie, denk ik nu constant welke van de brave mensen zich misschien gaat vergrijpen aan een ander.. ik kan me niet iemand indenken. Hier kijkt mn man mee