haha mijn man vind het nog leuker dan mij we hebben net aflevering 8 gekeken en hij roept tegen de tv "lekker voor je" "eigen schuld" enz... haha hij zit er helemaal in! Stuurt mij op social media links met nieuws en speculaties over de koppels. Hij is trouwens de enige man in onze vriendengroep die kijkt. Ik heb nu met vriendinnen en man een whatsapp groep temptation talk om na de aflevering nog even te kletsen
Ik ook. Ik zeg niks om niet te spoilen. Maar deze emoticons zeggen genoeg : Mijn vriend kijkt trouwens ook mee. We lachen ons rot als we dit kijken!
Ja aflevering 9 dat beeld kon ik helaas niet zien wie dat nou waren. @amdaa Mijn vriend previes hetzelfde haha!
Wat vinden jullie van die Gino? Ik vind dat echt de meest walgelijke verleider die erbij zit. Krijg echt de kriebels van hem..
Ja brrrrr en die ene getinte jongen. Niet Tireily? Maar die andere. Brrrrrr (met die tattoos) Volgens mij heet hij Matthew. Terwijl ik Fabrizio? (Geen idee of ik het goed schrijf) juist wel oké vind.
Mijn man en ik hebben precies hetzelfde gevoel. Bbrr!! En dan ook nog ‘nep’ de liefde verklaren. Hoe kan je zijn? Haha
Supergrappig!!! Hier hoort mijn man het aan, maar kijkt niet. Hij wordt wel nieuwsgieriger want er kijken inmiddels meerdere mannen op het werk (en dan praten we erover).