Ik vind Fabrizio echt een jankerd. Hij heeft zon 'stoer' voorkomen. Maar gaan lopen miepen omdat er iemand met 'zijn' vrouwtje praat.. kom op jongen..
Met Fabio ofzo . Viel ons ook op. Toen hij ook ging dansen met temptation talk, oke hij kan aardig dansen, was dat ook zo dat ik dacht dat hij liever op ‘single ladies’ van Beyoncé vol overgave zou willen dansen. Lijkt me verder wel een aardige jongen hoor en hij leek ook wel eerlijk en vrolijk, maar inderdaad wat te vrouwelijk.
Ik had eerst helemaal niet door dat er 2 getinte jongens in zaten die Matthew vond ik heel eng met zijn ‘ik heb een hoog libido, ik ben bloedje geil’ en een paar afleveringen later zag ik die andere jongen praten, en ik dacht nog ‘hoe kan die engerd nu zo aardig en leuk lijken?’
Hij sleelt het spel waarvoor hij gekomen is maar vind het ook echt een lul van een gozer omdat hij zo trots in de camera verteld hoe hij het spel speelt... liegen tegen dat meisje dat hij gevoelens heeft. Bah!!
2 vraagjes: heeft die Tim maar 1 broek of zo? Heeft alle afleveringen die gele aan En was Mezdi op het laatst nou aan het zoenen met dat nieuwe meisje?
Ik vind die nieuwe verleider Kevin met zonnebril op zijn porem nog veel erger! Die moet echt nog uit de kast komen volgens mij
spoiler Spoiler: spoiler met link mijn theorie klopte!!! https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2061192180824909&id=1875732736037522
Fabrizio heeft ook een relatie nu met Pommelien van vorig seizoen. Volgens mij is het in oktober of november 2017 opgenomen. Genoeg tijd daarna inderdaad om een relatie te beginnen.