Voor wie t vroeg. Vanmiddag was Fabrizio vragen aan het beantwoorden op zn insta en hij zei dat hij na 3 mei overal over mocht praten. Het worden dus 15 of 16 afleveringen.
Ik ook, maar heb 20 minuten niet kunnen kijken door werk. Daarna was het eraf gehaald helaas. Tim is echt een lul zeg
Maar serieus daar wordt je toch niet opgewonden van van zo'n flapdrol als Tim?! Hij is zo kinderachtig, niet aantrekkelijk, loopt te hard van stapel en het is gewoon een griezel! Ik geloof het gewoon bijna niet. Hoe laag ben je als je je vriendin gaat toespreken met je nieuwe minnares voor de camera en lachend kan zeggen; tja eh sorry ben nu eenmaal verliefd geworden. En ondanks alle verhalen over Kevin, ik vind het echt een schatje. Kan er niks aan doen. Hij pakt het netjes aan met Chloe. Ik moet juist wel stiekem lachen dat Megan gedumpt is door Joshua. Ze is gewoon echt een beetje dom.
Zooo. Dikke spoilerbom xD Laatste ben ik wel met je eens maar ik zei het een paar weken terug al. Dat ik niet verwachtte dat er voor Joshua meer achter zat. Denk dat Megan ook niet echt verliefd is trouwens. Denk dat ze gewoon niet weet wat ze voelt
die tim spoort niet heeft echt een steekje los eerst trouwen en kindjes en binnen 8 dagen verliefd haha wat een freak
Okeee.. als je gewoon braaf elke donderdag kijkt (zoals ik) kun je beter uit dit topic wegblijven denk ik Ik vind wat spoilers niet erg, maar zoveel details wel jammer.
Spoiler: aflevering 9 Omg ik ben sprakeloos! Mijn mening over iedereen tot nu toe... Vanessa & Jerremy, zij is echt te dominant/jaloers en maakt zich druk om niets. Hij gaat de temptation niet echt aan. Ik kan niet helemaal volgen of hij dat bewust niet doet omdat hij bang is in de verleiding te komen iof dat hij die meiden gewoon echt niet leuk vind. Kevin & Megan, ik begin hem steeds leuker te vinden, vrolijk ventje met best wel wat humor. Haar vind ik een beetje koekoek dat ze zo snel alweer verliefd was op een ander en zich weer laat kwetsen. Tim & Deborah, die gozer is echt niet goed bij zijn hoofd. Huisje, trouwen, kindje en na 8 dagen verliefd zijn op een ander. Eerst elke dag lopen janken en daarna lopen kussen als een verliefde puber, schiet mij maar lek. Haar vind ik een zeurpiet, je doet mee aan temptation en je maakt je druk om flirten? Blijf dan thuis! Mezdi & Danielle, wow die tattoo die zou ik haar nooit vergeven als ik hem was. Dan inderdaad liever nog 1x sex in een dronken bui! Hij is ineens 180° omgedraaid van sneaky naar verstandig. Ik snap dat niet helemaal. Denk dat hij zich heel goed beseft wat voor beelden ze gezien heeft en dit nu wil recht breien door zich als heilige te gedragen. Ik denk alleen dat dit zo een grote act voor hem is dat hij het niet vol gaat houden. Voor nu denk ik dat alleen Jerremy & Vanessa dit seizoen gaan overleven.
weet iemand of er nog een poll toegevoegd kan worden in een bestaand topic? Lijkt me wel leuk een poll maken wie van de koppels er allemaal trouw zullen blijven en achteraf kijken of iedereen het goed heeft ingeschat!
Over de aflevering die nu bezig is: Tim zijn gedrag doet me denken aan Lise van vorig jaar.. allerlei excuses zoeken om aan zijn eigen gevoelens toe te kunnen geven.
Wat een leuke aflevering weer, zo, dat ging hard met Tim! Nu even temptation talk kijken. Die berichten/vragen onder in beeld zijn ook zo vermakelijk .