Ik vind mijzelf zo'n trut, ik zit namelijk al helemaal klaar voor de aankomende beelden die de vrouwen gaan zien, genieten dit.
Ik moet zeggen dat de huid er helemaal niet geirriteerd uit ziet en de tattoo zelf ziet er ook niet uit alsof hij aan het vellen is.. maar lijkt me toch ook niet dat het een plakplaatje is
"Ik ben eerlijk geweest en ze moet mijn keuze maar respecteren." Die Tim is echt niet helemaal oke in zijn hoofd..
Die gozer is knettergek. Kan nu al genieten van het moment dat bij hem het besef komt dat cheries een groot spel met hem heeft gespeelt. Wat zal hij janken!.
Hij is echt een mafklapper. Geen enkele vrouw moet ooit nog met hem een relatie aangaan, hij is zo'n jongen die gaat stalken als je de relatie beëindigd.
Spoiler: Spoiler afl. 11 Oooh net zitten kijken, wie waren dat nou op het einde?! die zei, jij wilt alleen mijn pik?
Hahaha ook dat muziekje van die parodie op de achtergrond Oh haha was dus te snel, want die gast is er echt hahaha En die peen en uien muil van Tim!
hahaha echt te grappig Beetje jammer eigenlijk dat hij zo eng is... want hij heeft wel leuke pretoogjes vind ik... En overigens mooie tanden... Maar verder... brrr
nou he, hij ziet er verre van gelukkig uit.... EN, kunnen we hieruit concluderen dat tim single is...? aangezien hij zei nog regelmatig sex gehad te hebben NA temptation