Zal mij benieuwen vond t vorig jaar ook lang duren. Maar toen ze eenmaal los gingen ging het ook flink.. pfoe
Omg ik vind het nou al tenenkrommend Mijn dochters willen het per sé een keer kijken en daardoor zit ik er nu naar te kijken. Er zitten nu al stellen waarvan de man vreemd is gegaan. Kansloos
Ik ook... Ohhhhh ik snap gewoon echt niet dat je jezelf en je relatie hieraan wilt blootstellen. En al helemaal niet als je elkaar thuis al niet trouw kunt zijn Maar fijn dat hun het allemaal helemaal zien zitten. Ik ga ervan smullen de komende weken
Ik heb het nooit eerder gezien maar sjonge wat erg dit... die mensen schamen zich toch dood als ze zichzelf na een paar jaar terug zien. Die worden toch nooit meer serieus genomen.
Ach ja het zijn natuurlijk wel bepaalde types die meedoen. Hoe sneu ben je als je alles uit de kast trekt om iemand in bed te krijgen, en er dan nog trots op zijn als het lukt. En die stellen zijn ook dom als ze in die trucjes trappen.
Volgens mij gaat die Tim echt heel hard de fout in. Als hij nu al zo hard bezig is om zich vast te houden aan de grenzen gaat dat gewoon keihard terug komen. Hij is zo hard bezig met zichzelf te overtuigen dat alles goed komt, en dat geeft niet de indruk dat hij het daadwerkelijk gelooft. Dat houdt hij nooit twee weken vol.