Je kan 2 weken gratis videoland proberen, maar dan moet je even wachten tot begin mei. Dan staan alle afleveringen daar op. Weet alleen niet of je dat geduld hebt
Ik zal straks eens kijken of ik die van volgende week al kan bekijken. Vanmorgen vergeten door alle drukte.
Aaah neeeeee ik kan aflevering 13 niet zien. Alle afleveringen via bunda vids gekeken en nu kan het ineens niet meer... Vind ik niet leuk!!!
Is ie het noorden kwijt? Die presentatrice over Tim, ik dacht echt dat ik niet meer zou bijkomen van het lachen
Haha ja, maar zoiets hebben ze toch ook nog nooit meegemaakt.. Ik dacht van te voren wel dat Tim de fout in zou gaan maar niet dat hij binnen een paar dagen zijn nieuwe grote liefde zou vinden. Meestal denk ik ook wel: eigen schuld hoor, je wist waar je aan mee deed. Maar met Deborah heb ik echt wel te doen.
Kun je nu ook kijken via bundavids? Ik kon dat tot vorige week ook idd, totdat RTL ermee ging klooien.. Maar nu dus via RTLXL al gezien
Ja echt meerdere persoonlijkheden ofzo... of manisch. Kan toch niet dat je een dag of 10 nadat je met je partner hebt afgesproken na het programma te gaan trouwen en voor een kindje te gaan ineens verliefd word op een ander en dan ook nog roept daar volgend jaar mee te gaan trouwen. Misschien heeft hij wel mommy issues aangezien hij 30 is en nog thuis woont
Speciaal voor jou even gekeken... En hij doet het gewoon hoor https://bundavids.com/temptation-island-s10e13-2/
Ja nu wel weer idd. Denk omdat ie bij RTLXL ook online staat, dat het dan weer vrijgegeven wordt ofzo