Ik ken haar niet, dus het is niet dat ik haar niet mag. Vindt het alleen geen leuke presentatrice. Ik heb zeker wel respect voor haar werk en vooral hoe ze het combineert met haar gezin. Haar zoontje gaat mee naar Thailand samen met een oppas. Ze zet en gaat wel door. Maar dat maakt voor mij haar presentatie niet leuk ineens.
Ik heb die Kaj voor het eerst gezien bij temptation talk, leuke kerel! Denk dat hij het leuk zal doen als presentator van Temptation. Ik denk dat het inderdaad een andere setup zal worden. 1,5 maand geleden las ik een stuk waarom het altijd NL en Belgie samen is. Dit ging om de kosten, dit was niet te dekken voor 1 zender. Ze reizen met 150 man af naar Thailand en huren daar nog 300 lokale medewerkers in. Reis, verblijf en productiekosten bij elkaar is echt gigantisch veel. Ik denk dat zoiets voor alleen videoland al helemaal niet kostendekkend zal zijn dus verwacht dat die temptation 2.0 kleiner en minder tropisch zal worden.
Kaj is inderdaad leuk! Zat vorig jaar in de finale van Expeditie Robinson. Belachelijk eigenlijk hoeveel geld daar in om gaat en hoeveel mensen er mee moeten
Jammer maar ga niet speciaal videoland aanschaffen daarvoor. Ik snap eigenlijk niet waarom ze zo snel weer een seizoen doen.
klopt idd de dreamdates! ik heb m vanochtend hier gekeken. https://bundavids.com/temptation-island-2018-aflevering-14-gratis-kijken/
Ik denk ook dat t nep was, vooral gezien de cameras het wel gewoon deden Die mezi zou echt niet zo tegen mij praten. Wat een mafklapper zeg.