Wow inderdaad respect voor Deborah! Weet niet hoeveel oxazepammetjes ze had gekregen, maar wat een beheersing. En die ring, geweldig!
Damn die Deborah is echt de bom! Zo cool en beheerst. Ik denk dat dit voor Tim 100x erger was dan dat zij totaal over de flos zou zijn gegaan. Echt respect hoor! Ik had m ter plekke verzopen daar denk ik
Mezdi geeft dus gewoon toe dat hij inderdaad gedacht had dat de camera's niet meer zouden werken....sneaky mezdi
Toen Deborah zei dat ze Tim vaak van stemming zag wisselen viel het kwartje bij mij. Die vent heeft een manische stemmingstoornis! Zo snel van vrouwtje wisselen
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1970346/tim-koekeroend-bij-kampvuur Haha die kop! We zijn niet de enigen die het zien
Ja, maar in deze snap ik het wel. Tim is echt zo'n type dat zegt: ja maar jij hebt toch ook... Terwijl het na zijn vreemdgaan is gebeurd en ze dus niks verkeerds heeft gedaan.
Dat vind ik ook. Zij is hem totaal geen verantwoording meer verschuldigd. Vond het wel mega sneu voor dr, hij heeft haar echt zoveel pijn gedaan.. ik ging weer even terug naar jaren geleden in welke tijd ik mij hetzelfde voelde. Zwaar ellendig..
Ik zie het door de vingers! Zag je dat Rick en Annelien zich ook moesten verbijten om Tim geen pets te geven. Sjeries vind ik wel een flauwe muts. Tot het einde aan toe bleef ze die engerd op zijn mond zoenen en ze heeft hem helemaal niet echt gedumpt. Beetje opties open houden. Totdat heel NL en BE over zn nek ging van die kerel.
Cheries en Tim hebben elkaar na temptation niet meer in levende lijve ontmoet. Dat verteld Tim tegen Goedele in Goedele on top. Hij begon wel te huilen toen Goedele deed alsof zij er ook was. Dat had hij hartstikke leuk gevonden zei hij. Echt complete stroomstoring in die hersenpan van hem.
Gisteren een paar afleveringen van Goedele on top gekeken. Ik kreeg de indruk dat Mezdi en Daniëlle toch opnieuw willen proberen (van haar, zijn interview nog niet gezien). En inderdaad dat Tim Cherish nooit meer gezien heeft en ging huilen toen hij dacht dat ze kwam . Hij is nog helemaal verliefd.
Het schijnt dat zij maandenlang uit elkaar waren vóór de temptation. Heel kort vóór de opnames zijn ze weer bij elkaar gekomen. Huiselijk geweld, spullen uit huis gehaald, hond gejat.. Een hele drama lees je in allerlei interviews. Zo'n idyllisch leven heeft ze niet echt gehad met hem..
Nu ik dit kijk zou ik bijna geloven dat deze twee gewoon vrienden zijn die zich hebben opgegeven als koppel: https://www.vijf.be/video/temptation-island/megan-vraagt-kevin-uit-over-haar-beelden-was-dat-een-vuil-geluid
Dat las ik van de week ook ja! Niet van die gekke dingen, heeft hij dat gedaan? Ze moet blij zijn dat ze van m af is. Mafklapper.