ik moet werken vanavond! dus kan het morgenochtend pas kijken Nja in theorie zou ik eerder kunnen kijken, maar mn slaap is me ook wat waard
Walgelijk Kevin en Medzi.. zelf gaan ze bijna over de streef maar de dames gaan te ver en doen het fout? Hypocrieten bah.. ik hoop dat de 2 dames flink de bloemetjes buiten gaan zetten..
Eens! Vooral Megan! Als ik haar was dook ik mooi met Joshua het bed in want die Kevin hoeft ze toch niet terug. Mist ze niks aan! En mezdi is gewoon sneaky. Mannetje hoor
die mannen zijn niet netjes bezig... maaaaaaar echt vreemdgaan is nog niet gebeurt. Megan ging echt als eerste de fout in nu (en geef haar geen ongelijk want die kevin is echt een lul!)
Ik vind die mezdi wel op het randje zitten hoor. Gelebber aan z’n oor, knuffelen ineen badjas, weg komen van camera’s in zee etc. Het is nog niks maar komt wel dichtbij Ik vond het alleen dus echt zum kotsen dat Fabrizio ging huilen
dat is 1 groot spel... hij is de werkgever van pommeline en die deed vorig jaar precies het zelfde. denk dat ze hem tips gegeven heeft
Heeft ze ook. Was bij temptation talk. Ik vond Meghan nog niets geks doen het was alleen dansen. Mss niet zoals zou moeten als je een vriend hebt maar goed hij heeft al 5 keer zijn l*l uit zijn broek gehad en er bij een ander ingestopt. Mag zij best een keer dansen.
Wat mij betreft mag ze nog veeeeeeel meer dan een keertje dansen Dan is dat in ieder geval over, kan er alleen maar beter van worden toch
Ja maar niet alleen dat. Zeggen dat je 'ziek' bent op je verjaardag om.vreemd te kunnen gaan... scuse me? Ik vind t mooi dat Megan nu in lijkt te zien hoe erg haar vriend haar manipuleerd.
Haha ja je vriendin organiseert een etentje maar hij plant een verjaardagswip bij een ander. Maar ja hij weet dat ie er mee weg komt!! Megan is wat dat betreft een naïef schaapje, hoop dat ze die Kevin (meneer ik laat mijn vriendin op vakantie achter omdat ze een ander gezoend zou hebben terwijl hij met 5 verschillende vrouwen seks kan hebben) eens goed op zijn nummer gaat zetten!
Ik heb echt een beetje met Megan te doen. Zo verdrietig omdat ze zich beter voelt met dan zonder hem.. Die Fabrizio maakt er wel een showtje van zeg.. Na 2 dagen al over zijn oren verliefd en het raar vinden dat iemand met een vriend niet meteen in zijn armen springt.
En Mezdi krijgt dezelfde streken als Haroon had, stiekem doen als er geen camera's zijn, maar als ze er wel zijn proberen netjes te doen (en dan nog faalt ie licht in mijn ogen). Megan moet gewoon lekker van de bil gaan en genieten van haar tijd daar. Die knuppel van een vriend van haar is niks waard.
Brrr die Fabrizio. En die Daniëlle is een slang hoor. Vind haar op de een of andere manier bloedirritant in haar stringetje.