ja tuurlijk... ff serieus als je je vriendin wegstuurt nadat e iets heeft geregeld voor je verjaardag omdat je 'ziek' bent en vervolgens een ander meisje gaat liggen neuken ben je toch niet helemaal lekker... En niet 1x in je piemel in een ander... maar 5x... Houden van.. schei toch uit
ipv sneaky lisa hebben we nu sneaky danielle gok ik zomaar Zag gister og op fb??? een reactie van lisa die wat zei over de relatie van merijn en pommeline die uit is en ze zei ook echt dat ze heel lang last heeft gehad van de bijnaam sneaky lisa en dat karma nu bij merijn is langs geweest... Dan denk ik... HALLO je bent zelf zo sneaky hoor.. dat heeft niemand anders gedaan
Zij had gewoon de pech dat ze echt een zure uitstraling had. Bepaalde arrogantie wat bij vele irritaties opwekte. Dit heeft ze inderdaad zelf in de hand gewerkt.
Ja, dat vind ik ook. En die Fabrizio vind ik maar een dramaqueen. Megan moet gewoon lekker met Joshua in bed duiken of nog met 4 andere mannen, staat ze quitte met Kevin . Die ene verleider, Gino, vind ik wat nichterig overkomen of ligt dat aan mij? Het had me ook leuk geleken als ze een ladyboy onder de verleiders hadden gedaan.
Ja hé? Je zou toch zeggen dat als je de series gevolgd hebt dat je daar dan wel een wijze les uittrekt, maar helaas is ie zo slim niet Danielle is volgens mij inderdaad ook een stiekemerd. De onschuld waarmee ze nu ( denkt/probeert?) te spelen komt zo... slap over? Daarnaast denk ik, hoe naïef kun je zijn? Je snapt toch zelf wel als je met je reet tegen een vent aan gaat lopen schuren dat daar iets of wat aan een reactie op kan komen? En dat tot een paar keer toe nog wel, op dezelfde dag.
Ik ben ook echt benieuwd wat er allemaal in die dagboekhutjes gaat gebeuren... Aangezien doe beelden niet op t kampvuur getoond worden