Tempverhoging door verstopte neus?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Peony84, Nov 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    Even een vraagje....
    Sinds gisteravond heb ik last van een verstopte neus. Verder voel ik mij prima (geen zere keel oid.)
    Vanmorgen tempte ik 37.8, 4 tienden hoger dan de ochtend ervoor maar ik vind het sowieso erg hoog (richting 38 graden!).
    Ook vind ik het een flinke stijging! Zal die stijging komen door mijn verstopte neus (ook al voel ik mij verder prima) of mag het dan toch zo zijn? Wat denken jullie?
    Zondag is mijn nod, morgenochtend ga ik samen met mn man testen (zondagochtend is hij er niet, vandaar).
    Oh, net nog even getempt (dacht misschien dat ik toch ziek moet worden?) en had ik 37.9. Wel een hoge temp, maar een minimaal verschil met vanmorgen.
    Banner is de link naar m'n kaartje! Alast bedankt!

2. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Ik denk niet dat het direct door je verstopte neus komt. Wellicht heb je toch iets onder de leden (verkoudheid ofzo) die ervoor zorgt dat je temp zo hoog is.

Ik ben benieuwd wat je temp morgen doet.

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @toto, ja idd... Ga morgenochtend testen (1 dag voor nod) dus ik ben benieuwd! Dank je voor je reactie!

4. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    En? Ik heb ook zo'n rare stijging. Maar komt denk ik door mijn bronchitus. Ik ben de hele week al niet 100% en heb niet de klachten die ik na eisprong normaal heb. Geen zere boobs, geen last van darmen.

5. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Woe Peony, positief getest! Gefeliciteerd!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    :D Wow!! Ben in shock!
    Vanmorgen positief getest idd!! Na 10 sec meteen al een 2e streep. Test is duidelijk, geen tuurtest! (Foto staat in mn album, weet niet hoe ik'm hier kan uploaden).
    Schijnt trouwens dat tijdens je zwangerschap je slijmvliezen kunnen opzwellen... wist ik ook niet maar misschien dat dat de verklaring is. Heb namelijk verder nog steeds nergens last van!

@biancs, hoop dat die stijging voor jou ook positief zal uitpakken!! Zal voor je duimen!!

7. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

8. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    Dank je wel meis!!

9. Yris

Yris Niet meer actief

Verstopte neus zonder verkoudheid is bij mij een teken van zwangerschap ;) ik zie dat je al positief getest hebt :D yeeeeeeeh.. gefeliciteerd!!

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @yris, hahaha ja blijkbaar voor mij ook! :D
    Dank je!

Share This Page