tempverschil in 1 kwartier?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Yustin, Apr 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    He dames. Ik heb vandaag mijn NOD...Eergister was mijn temp 37.1 Gister was mijn tem 37 en vandaag 36.9
    Ik baalde natuurlijk als een stekker hihi want ik wil niet ongi worden. Dus nadat een kwartiertje later mijn wekker weer ging vadnaag nog even getempt...Toen was hij 37.1 !

Komt dat verschil door het "wakker worden?" Wie herkent het?

groetjes

2. Niet meer actief

Als je tempt en dan 15 min weer verder slaapt en opnieuw tempt is die temp niet geld, je bent dan al wakker geweest.
    Dus hou maar de temp van 36,9 aan.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ik had het ook vandaag, eerst 36.4, 18 minuten later (en weer geslapen) 36.7. Ik heb ook de 1e maar aangehouden, maar vond het ook wel veel verschil idd. maar wat ikdus zei, de 1e wel aanhouden. maar ik hoop natuurlijk dat je niet ongi wordt en de temp gewoon weer stijgt! succes!

liefs wies

4. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    hihihi dank je Wies! Ik hooooooop het ook :D

Ikdus, dank je voor de info!

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    had dit vanochtend ook had eerst 37.3 getempt vond dit vrij hoog dus 10 minuten gewachten ( niet geslapen) en toen was ie 37.1 net als de 4 voorgaande dagen.
    moet ik dan toch 37.3 aanhouden?

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja de eerste temp aanhouden!

7. Trees

Trees Niet meer actief

Heb zelfs een keer verschil gehad van meer dan een halve graad. Eerste keer 35,9 en omdat ik het zo belachelijk laag vond daarna weer getemp met 36,5. Er zaten vijf minuten tussen en het enige wat ik toen gedaan had was aan mijn hoofd krabben :( De eerste lage temperatuur bleek inderdaad (achteraf gezien) beter te kloppen in mijn grafiekje, dus de eerste inderdaad aanhouden!

Share This Page